vaag streepje

Hoi Wendy,

Ik werd 17 maart ongesteld en ook maar 2,5 dag (normaal altijd 5 dagen met pil)
ik had op 2 en 3 april rozige afscheiding en klein sliertje bloed, ik ga helemaal ervan uit dat het een innestelingsbloeding is geweest (ik ben positief haha) maar ik las dat jij eigelijk daarna wel echt ongesteld werd met meer bloed en zo.
Ik hoop dat je snel duidelijk heid krijg.

Petra, wat spannend allemaal, heb je al zo'n clear blue test gekocht die dus aangeeft zwanger of niet zwanger, ik zou echt gek worden van de spanning (vind het al spannend dat ik misschien een innestelingsbloeding heb gehad en eventueel zwanger ben, ik moet nog 1 week wachten tot NOD)
Dus Petra hou ons op de hoogte!!!!!!

hoi bobbian

nee heb nog geen test gehaald.

durf eigenlijk niet zo goed te testen,bang voor teleurstelling????

zit steeds die andere testen te bekijken,moet eigenlijk niet want dat is toch niet meer geldig zeg maar.

maar ja het moet vanmiddag toch maar he!

oh ja jij moet nog een week wachten,vind dat altijd zo lang duren.maar als je innestelingsbloed heb gehad.....spannend

wens je succes

gr petra

Hee mama van anouk

Heb je al getest.
Was ff nieuwschierig.

Liefs poohh

he meiden,

ik heb ook altijd de kruitvat testen gehad. en nooit een streepje gehad, totdat ik daadwerkelijk zwanger was. eerst heeeeeel vaag streepje 3 dagen NA nod. en daarna op dag 5 een dikke streep. ze zijn echt heel betrouwbaar, dus denk dat ik je kan feliciteren! gewoon morgen nog een keer doen!

Want kijk hier, alweer bijna 20 weken zwanger!

gr jacqy
19+2

hoi hoi

heb nog geen test gehaald,kreeg visite vanmiddag dus kon niet meer weg.

dus heb nog geen nieuws ,morgen ga ik   weer testen.ooohh ik hoop zo dat er dan een dikkere duidelijke streep staat,ben nu 5 dagen overtijd,dan zou het toch te zien moeten zijn??

gr petra

succes petra hoop het voor je zal het forum in de gaten houden morgen

Groetjes pooh

Volgens mij ben je echt wel zwanger. 5 dagen overtijd en een vaag streepje (=een streepje) zegt genoeg . Ik kan me wel voorstellen dat je het voor de 100% bewezen wil hebben voordat je durft te juichen.
Ik duim voor je!

x Dora

Terug
Bovenaan