Vaag streepje???!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, ik zit ontzettend in de onzekerheid. Ik heb deze week al drie zwangerschapstesten gedaan en elke keer zie ik een vaag streepje. Ben ik nu zwanger of niet?? Ik zit nu op 37 dagen, dus zou 5 weken en twee dagen zwanger kunnen zijn. Ik heb pijnlijke borsten (hoewel nog niet van vorm of kleur veranderd) en ben bij vlagen misselijk (of verbeeld ik me dat?). Ik heb al een afspraak gemaakt bij mijn huisarts, maar daar moet ik nog twee dagen op wachten.
Hebben jullie ervaring met vage streepjes op een zwangerschapstest?

Ja hoor, bij mijn tweede had ik ook een vaag streepje ...
en gewoon  ZWANGER hoor.

Al zie je maar een vaag streepje, dan kun je er toch vanuit gaan dat je zwanger bent. Ligt gewoon aan het feit dat je nog niet zoveel hormonen hebt aangemaakt, bij sommige zwangerschappen is dit gewoon zo. Ws heb je over een week een dikke streep!

Echt, anders zou je helemaal niets moeten zien!!

Dus eh....alvast gefeliciteerd !!!!

Liefs Renata.

hoi,

nou ik heb het ook gehad, zooooo vaag dat je echt bij het raam moest kijken dat het streepje zichtbaar was, maar inmiddels ben ik 11wk3dgn, dus een streep is een streep!!

Rina

Hai Renata en Rina,
Bedankt voor jullie snelle berichtjes! Het geeft wel geruststelling te horen dat ik niet de enige ben bij wie dit overkomt. Ik lees op internet ook wel steeds: Een streep is een streep. Maar toch wil je veel liever een goede, duidelijke streep zien!
Het liefst wil ik nu de hele tijd klachten voelen, zodat ik het zeker weet, maar soms voel ik ook gewoon even niks bijzonders.
Ik denk zelf ook dat ik zwanger ben, maar ben ook bang dat ik mezelf dingen inbeeld en mezelf voor de gek houd, omdat ik het zo graag wil.

Groetjes!

hoi ziehier nog een die bij de 2e een vaag streepje te zien en ben nu 19 weken +3.
Ga ook een beetje op je intuitie af meestal zit je dan wel goed. en een streepje is een streepje. zou lekker gaan genieten van het idee!

groetjes linda

hallo mg.

een zwangerschaps test kan alleen een streepje (dik of dun ) geven als er hcg hormoon in je urine zit.(het hormoon wat je lichaan alleen aan maakt als je zwanger bent)
zonder dat hormoon reageert de test gewoon weg niet. hoe langer je zwanger bent hoe meer hcg hormoon dus hoe dikker jhet streepje word.
ik had trouwens ook een heel dun streepje maar een week later werd hij al dikker

groetje's wouja

hallo ik ben diana ik had ook een vaag streepje maar je kunt beter de test kopen v clear blue daar staat het in letters daar wordt veel zekerder van ,is wel iets duurder maar er staat
ZWANGER of NIET ZWANGER is heel duidelijk ik heb het gewoon bij de kruitvat gekocht succes xxxx

Ik had ook een heel  vaag plusje  (hier in Nieuw Zeeland heb je een plusje) en onze dochter is nu 26 maanden. Had gewoon te vroeg getest, jij waarschijnlijk ook.
Nu bij de tweede had ik wat langer gewacht met testen en toen zag ik dus een dikke, vette plus binnen 10 seconden.
Ben nu trouwens 38+4 zwanger.
Dus een streep/plus is een streep/plus en kan alleen komen door het HCG hormoon, ook al is het vaag dat maakt niet uit. Je bent dus gewoon zwanger, gefeliciteerd!!!!

Groetjes Miriam.

Terug
Bovenaan