Vaag streepje???!!!!

Je bent natuurlijk niet "gewoon" zwanger. Want het is natuurlijk altijd een ongelooflijk mooi wonder. Staat er een beetje stom, maar je begrijpt me wel.
Had al op "plaats bericht" gedrukt, voordat ik het realiseerde

Miriam.

Hallo dames,
Ontzettend bedankt voor jullie reacties! Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik echt zwanger ben. Vind het (nu nog) heerlijk om een beetje misselijk te zijn en als ik per ongeluk mijn borsten ergens aan stoot dat het dan veel pijn doet!
Toch vind ik het raar, voor mijn gevoel was ik toch bijna een week over tijd toen ik nog steeds een vaag streepje had. Misschien was mijn eisprong dan gewoon aan de late kant.
Ik heb  om zwanger te raken  Clomid (ivm PCO)  gebruikt en dit was de eerste maand dat ik het gebruikte! Ongelooflijk dat het dan gelijk raak is he?! Had ik nooit verwacht!
Morgen ga ik voor de zekerheid nog naar de huisarts en hoop daar wel een dikke positieve test te krijgen.  Ben nog steeds bang dat hij gaat zeggen dat ik niet zwanger ben.... te erg.

streepje is streepje..........geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoihoi,

ik had dat ook. Ook na een paar dagen was het nog niet echt overtuigend. En ik was ZO onzeker! Ik dacht dat ik dan een heel laag HCG gehalte zou hebben en dat dat vast iets zei over hoe het zou gaan. Toen kwam de vrouw van Moeders voor Moeders ook nog langs en die had van tevoren door de telefoon gezegd dat ze een test deed om te kijken "of er wel genoeg HCG in mijn urine zat" om mee te kunnen doen. Dus ik slapeloze nachten over die test. Bleek er niets aan de hand te zijn. Ze zei: "ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand te weinig had". Aaaargh, zeg dat dan, mens! Haha, mensen moesten eens weten wat ze zwangere vrouwen met één zinnetje aan kunnen doen!!

Mijn huisarts was wel een beetje vervelend, die zei dat hij toch niet echt overtuigd was door die tests (ik had ze meegenomen) en dat ik na een week nog maar eens terug moest komen. Stom natuurlijk, want zoals hier al staat: een streepje is een streepje!
En ik vond Clearblue ook het fijnste. Niet per se de digitale maar ook de analoge zijn fijn, veel duidelijker dan die eigen-merk-gevallen. En als je een nog duidelijkere streep wil hebben: neem ochtendurine. Het liefst de avond van tevoren niet heel veel drinken. Je zal het zien, hoor!

Zo, sorry voor dit hele verhaal, ik stop er weer mee.
Groetjes, José
P.S. Geleficiteerd met je zwangerschap! En Clomid beïnvloedt een zwangerschapstest niet. Het enige dat dat kan doen is Pregnyl.

Ha ha Gossee, wat een verhaal! Maar wel een geruststelling! Dat van Clomid en pregnyl wist ik nog niet. Ik had al even opgezocht op internet of Clomid een test beinvloed, maar dacht al dat het niet zo was.
De testen die ik heb gedaan waren trouwens allemaal met ochtendurine, maar ik heb die van cb nog niet gebruikt. Ga ik nog wel doen denk ik, gewoon omdat ik ook wel eens een dikke streep wil zien, of dus het woord ZWANGER, helemaal geweldig.

De rest ook bedankt voor al jullie felicitaties, alle andere zwangeren ook gefeliciteerd! Het is zo fijn om er hier over te kunnen praten, omdat verder niemand nog iets weet.

ik heb 3 gewone testen gedaan en allemaal een vaag streepje, toen de digitale van clear bleu wezen halen en midden op de dag getest. daar spatte het woord zwanger bijna uit het schermpje! terwijl smorgens de gewone vaag deed en de dag ervoor ook 2x vaag. . .
En nu 15 weken en 3 dagen zwanger!!!

hoi hoi
jah ik had dat ook en ik was ook zwanger maar je heb gewoon nog te wijnig stoffen om het duiderlijk aan te geven maar idd een streep is een streep en meestal dan toch echt zwanger!!

Bedankt voor al jullie reacties!
De huisarts heeft het vrijdag bevestigd: ik ben zwanger.
Helaas kreeg ik gisteren veel last van buikpijn en kreeg ik plotseling bruine afscheiding met af en toe een druppel vers bloed. Vandaag nog steeds die bruine afscheiding, maar al minder buikpijn. Ben nu erg bang voor een miskraam.
Of kan het nog innesteling zijn? Ik ben nu ongeveer vijf weken denk ik.

Terug
Bovenaan