Hoihoi,
ik had dat ook. Ook na een paar dagen was het nog niet echt overtuigend. En ik was ZO onzeker! Ik dacht dat ik dan een heel laag HCG gehalte zou hebben en dat dat vast iets zei over hoe het zou gaan. Toen kwam de vrouw van Moeders voor Moeders ook nog langs en die had van tevoren door de telefoon gezegd dat ze een test deed om te kijken "of er wel genoeg HCG in mijn urine zat" om mee te kunnen doen. Dus ik slapeloze nachten over die test. Bleek er niets aan de hand te zijn. Ze zei: "ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand te weinig had". Aaaargh, zeg dat dan, mens! Haha, mensen moesten eens weten wat ze zwangere vrouwen met één zinnetje aan kunnen doen!!
Mijn huisarts was wel een beetje vervelend, die zei dat hij toch niet echt overtuigd was door die tests (ik had ze meegenomen) en dat ik na een week nog maar eens terug moest komen. Stom natuurlijk, want zoals hier al staat: een streepje is een streepje!
En ik vond Clearblue ook het fijnste. Niet per se de digitale maar ook de analoge zijn fijn, veel duidelijker dan die eigen-merk-gevallen. En als je een nog duidelijkere streep wil hebben: neem ochtendurine. Het liefst de avond van tevoren niet heel veel drinken. Je zal het zien, hoor!
Zo, sorry voor dit hele verhaal, ik stop er weer mee.
Groetjes, José
P.S. Geleficiteerd met je zwangerschap! En Clomid beïnvloedt een zwangerschapstest niet. Het enige dat dat kan doen is Pregnyl.