Vaak boven de dekens liggen

ik heb dit ook, het is moeilijk om ze warmer te kleden want onder de dekens is het dan weer te warm. ik heb nu een heel dun dekentje en een heerlijke warme slaapzak met een warme pijamabroek. onder of boven het dekentje is hij dus even warm, alleen onder het dekentje is wat meer geborgenheid

Al lange tijd een slaapzak hier! Nu in winter ook met lange mouwen.
Ik had extra lange zodat ik die kon instoppen, maar inmiddels heeft Christian (10 mnd)geleerd hoe hij toch op zijn buik kan draaien... Zit dan helemaal strak erin gedraaid, kan dan niet meer terug en dan dus huilen... zucht. Gelukkig doet hij dit alleen maar in de vroege avond bij het inslapen. Ik stop nu dus niet meer in, ook de dekens laat ik los, want dan kan hij tenminste zelf weer terug draaien.

Die tip van Mieme kon wel eens van mij komen. Onze oudste is ruim 2 en slaapt sinds hij een ruim half jaar is in een verlengde slaapzak en dat bevalt enorm goed. Hij ging met een maand of 9 staan in zijn slaap, maar ging dan jniet meer liggen. En dat zo'n 4 keer per nacht. En dan zwanger van de tweede...

Gewoon een oud laken en een leuk lapje van de markt en een uurtje achter de naaimachine en je kind slaapt weer als een roosje. En die tweede die inmiddels nu ook 9 maanden is, slaapt in alle slaapzakken van de oudste, ook al ligt zij wel meestal op haar plekje.

hoi,
 Zowel mijn dochter als mijn zoon deden dat achter af bezien gewoon omdat ze het te warm vonde!!
Ik wel in die tijd, winter, een slaapzak gebruikt met mouwen eraan en dat ging prima.
Dat deed ik omdat wij geen verwarming aan hebben boven.
Mijn dochter is nu drie en ze slaapt nu netjes onder haar deken daar heb ik niks voor hoeven doen

Terug
Bovenaan