Vaak naar het toilet

Ik ben het niet met anoniem eens,want een blaasontsteking hoef je niet altijd te herkennen.Ik kwam er pas achter toen ik mijn urine ging testen om te kijken of ik zwanger was en toen vertelde ze mij dat ik ook een blaasontsteking had.Hier had ik al die tijd niets van gemerkt.Wat kan het voor kwaad om je urine toch even te laten testen,dan weet je het teminste zeker.Er mee door lopen is zeker niet goed.
 
ik heb ook laten testen omdat ik veel harde buiken had. raadde de vk aan, want het kan zijn dat tijdens je zwangerschap een blaasontsteking anders voelt en het is wel belangirjk om te behandelen. ze geven je zeker iets ervoor, weet niet wat want bij mij was t niks.

karin
 
Als je een blaasontsteking hebt in de zwangerschap krijg je gewoon een kuur met antibiotica van de huisarts.
Er wordt dan een antibioticum gegeven waarvan uit ervaring bekend is dat het niet schadelijk is voor de zwangerschap.
 
hoi,
klopt inderedaad ook ik ben 27 weken zwanger en heb 2 weken geleden blaasontsteking gehad zonder dat ik er erg in had.
ik had wel vaak buikpijn onder in de buik maar geen pijn met plassen.
kan dus heeeel verschillend zijn.
ik heb een kuur gekregen van 5 dagen 3 maal daags 1 capsule.

groetjes lillian
 
Terug
Bovenaan