vaarwel leuke kleertjes!!

vanmorgen wilde ik alicia een shirtje aan doen maatje 56. hij was veel te kort :( wat groeit ze toch hard:(
de broekjes van maatje 50 heb ik ook weg gedaan. de rest zat al in de zak!!

vorige week had ze een boxpakje aan. hele dag was ze aan het mopperen. ''s middags komt mijn vriend thuis. hij ook even kijken. hij snapte het meteen wat er was.
ze kon haar benen niet strekken!!
nou hij de schaar pakkken en knipt de voetjes van het pakje eraf!
kan ze tenminste haar benen strekken.

nu net de kast leeg geruimt. broekjes 50 weg en shirtjes 56 weg! wat een zonde :( waren zo mooi!

hier gaat het ook hard hoor.. heb al heel wat rompertjes moeten opruimen shirtjes worden ook wat te klein en broeken ook in iedergeval de kleertjes van de onbekende merken.. zijn mexx en noppie kleding past nog wel..

het vervelende is gewoon dat Ethan erg lang is voor zijn "volume" dus hij kan er nog wel dikker in worden maar kleding is verder te kort erg vervelend

Heeel herkenbaar allemaal. Sommige kleren heeft fedde amper aan gehad :-(
Ben ook al aan het opruimen. Gaat allemaal in de opbergdoos voor hopelijk nummer twee!

Hey,

Tjee idd die leve schattige kleertjes maken plaats voor de stoere spijkerbroekjes, blousjes, polo's enz.
Maatje 62 past inmiddels gewoon goed een grote 56 past nog wel net maar qua lengte dan weer niet zo........
Wij schuiven veel kleertjes door naar mijn broertje waar er in sept eentje komt en toevallig ook een jongen....
En die kunnen het goed gebruiken, want hier komt echt geen kindje meer.....

Joël is nu 4 weken en past nog wel in maatje 56, maatje 50 heb ik nooit gekocht of gehad.
Hier nog even lekker van genieten, vind het nog zo lekker baby dat hij alleen maar zachte kleertjes aan heeft.
Straks als mijn vader trouwt halverwege mei hihi mag hij wel echte kleertjes aan.
Ben nog aan het zoeken om het hetzelfde aan te kunnen doen als zijn grote broer ;-)

Liefs Marina

Terug
Bovenaan