vaarwel leuke kleertjes!!

OHHHH
Hier ook mijn Juliaan draag geen 50-56 meer,de Baby kleertjes mogen voor mij al weg.ik wil voor hem echte jonge digetjes kopen !!!!wel stoer zo bloes met jeans.
Mijn Juliaan is echt en blondje dus moet ik altijd met de kleuren kijken rood en Blauw staat super mooi :)

Vraag? hebben jullie mischien last van duizeligheid ik heb sinds 2 dagen veel last van.soms heb ik het gevoel dat ik faluw ga vallen.

Hier is ook al alles 62, heb alle 56 kleertjes klaarliggen voor mijn petekindje dat bijna geboren wordt,,haha
hier voorlopig nog geen jeans en dat soort dingen, ik laat ze de eerste 4mnd alleen soepele kleertjes dragen waar ze zo mee in bed kunnen, heb ik bij de jongens ook nooit gedaan!
Gister weer gewogen, ze weegt nu 4900gram, volgende week naar cb, ben benieuwd hoelang ze nu is, aan de jurkjes te zien zit er alweer een aantal cm bij, sommige zijn al tshirtjes geworden,haha

hahahaha, wat een oplossing zeg, huppa schaar dr in. nou ja,alicia zal em dankbaar zijn geweest.

ook pascal heeft nooit maatje 50 gehad. en 56 begint echt te kort en te klein te worden. het stoere tijdperk komt er aan. geweldig. maar ik bewaar alles. misschien mag ik het ooit zelf nog eens voor een baby gebruiken. en anders hoop ik er een ander mee te kunnen helpen.
voor zaterdag een oranje romper gekocht, hihi kon het niet laten.

liefs smooty

Hier past maat 50/56 nog steeds. Maat 62 verzuipt meneertje nog in. en hij is maandag al 8 wk. pfff wat gaat de tijd hard.Maar sommige broekjes korte zomerbroekjes heb ik al aangedaan in maat 62, zit nog wel ruim maar ja ik ga nu ook niks meer kopen in 56 want ik merk wel dat meneer aardig aan het groeien is maar de kleertjes passen dus nog wel. Best fijn. Maar ik ben ook wel toe aan de 62 hoor ik heb daarin zoveel gekregen echt een kast vol echt niet normaal. Ik roep elke x maar mijn zoon heeft een grotere garderobe kleding dan zijn moeder en ik heb al veel kan je nagaan haha.

@emilce, ik heb het ook dat ik af en toe duizelig ben, vorige week viel ik zowat om zo duizelig was ik ineens. Ik heb ook geen idee waar het vandaan komt.

Liefs tamara

Terug
Bovenaan