Vaccin kinkhoest

Hoi Joyce en andere dames.
Ik sluit me helemaal bij jou aan Joyce! Ben het helemal met je eens. Had jij ook op het CB gevraagd hoe dat zit, als je het wel zelf koopt, of zij dat dan toedienen? En hoe reageerden zij op dat je zei over dat nieuwe vaccin?
Moeilijk he, zo'n beslissing nemen, je hoort zoveel verhalen. Ik heb in ieder geval zijn afspraak van vorige week afgezegd, in principe nu 14 juni., hebben we even de tijd om alles even goed uit te zoeken, mijn vriend zou zijn dokter bellen, maar die was op vacantie. Dus die gaan we zeker voor die tijd nog even bellen. Ik vind het erg moeilijk, vooral omdat je het beste voor je kindje wil.
Ik heb al heel wat artikelen uitgeprint van internet, van de site ministerie van VWS. Daar staat goede informatie, goed om te lezen!
Ook twijfel ik omdat je binnen een half jaar het tweede prikje moet laten geven,omdat anders het geen nut heeft en dan zou je dus weer overnieuw moeten beginnen en dan krijgt ie weer alles opnieuw, pffff moeilijk hoor.

Nou Joyce, fijn dat je steeds reageert gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt!

Groetjes en ook van mij een knuffel.
Hoe oud is jouw dochtertje eigenlijk?
Max is van 13 januari 2004

Coco, mama van Max
 
Sorry coco een beetje laat.
Maar als nog dan. Mara is van 2 november 2003.
Dus voor haar is het alleen de vierde prik.

Inderdaad hoor je heel veel verschillende reacties ik ook hoor. Heb cb was het er niet mee eens ze moet pas in oktober maar zo kunnen ze zich alvast voorbereiden. Nou is het cb toch al niet mijn beste vriend en hebben regelmatig wat woorden maar goed. Ik doe wat ik het beste vind voor mijn kind. Op deze manier vind ik dat er het minste risicos zijn en mensne moeten dat van mij maar accepteren net als dat ik van hun accepteer dat ze de oude prik wel laten zetten.

Ik kijk nog ff wat je hebt geschreven bij januari 2004 mamas en reageer ook daar dan omdat ik niet weet of je dit nog leest.

groetjes
 
Hoi Joyce

Nou wij hebben de beslissing genomen. We hebbeb inmiddels twee nieuwe vaccins gekocht. Ze liggen bij ons thuis in de koelkast. Ik heb hier een goed gevoel over, dat we deze nieuwe vaccins hebben gekocht. Het word tenslotte ook niet zomaar verkocht. Dus Max krijgt 14 juni z'n tweede prik met het nieuwe vaccin. Heb ook contact gehad met het cb en die zetten het ook. Gelukkig waren ze ook wel meegaand, ook gaven ze natuurlijk hun eigen visie erop, dat er al zovel jaar geprikt word met het oude, blablabla. Maar ze respecteerden wel mijn beslissing, dat ik voor het nieuwe koos.

Zo ben je weer een beetje op de hoogte.

groetjes Coco
 
Terug
Bovenaan