Vaccinatie

Het woord zegt het al ik ben sinds en kort heel erg op zoek naar of die vaccinatie wel allemaal goed zijn, mijn eerste dochter heeft al en vaccinatie gehad maar nu ik voor de 2 de wil gaan twijfel ik heel erg of ik er weer voor moet gaan, ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening? wat denken jullie daar over, en hebben jullie het ook laten doen??<br />

Ja ik ben voor. Er zijn een hoop ziektes onderdrukt door vaccinaties en ik moet er niet aan denken dat mijn dochter zon ziekte zou krijgen.. de dekkingsgraad moet dan wel hoog genoeg zijn. Maar ik zou me vooral inlezen en dan je keuze maken..

Mijn dochter is nu 2 jaar en heeft nog geen een vaccinatie gehad.
Er zit zo veel troep in dat spul en dat wordt allemaal maar ingespoten.
Ik ben blij met mijn keuze!

Als je ervoor kiest om je kinderen niet te laten vaccineren moet je inderdaad wel rekening houden met vooroordelen en kritiek van anderen.

Erg jammer want vaak is dit andersom helemaal niet het geval.

Nou de reden waarom ik twijfel mijn eerste kind heeft het wel allemaal gehad, maar nu hoor je zo veel verhalen idd dat er veel troep in zitten en je weet maar niet wat, en dat de jeugd eigenlijk daar en beetje achter uit gaan zo als autisme, achterstand hdhd en wat je op kan noemen er zijn allemaal onderzoeken gemaakt dat het hier mee te maken heeft, en kinderen die het niet gedaan hebben is achter gekomen dat ze toch gezonder zijn die het wel gedaan hebben ben er zo erger aan het twijfelen maar ben echt benieuwd naar jullie meningen

Waarom heb je je eerste kindje wel laten vaccineren dan? En wat laat je zo twijfelen, omdat nu de COVID vaccinaties zo in het nieuws springen? Die zijn anders dan de vaccinaties voor je kinderen!
Ik denk maar zo; het vaccinatieprogramma voor de kinderen in ons land is goed geregeld en word al tientallen jaren zo gedaan! Ik ben zelf ‘volgens het boekje’ gevaccineerd en mijn zoontje ook! Ik moet er, voor mijzelf, niet aan denken dat hij een ziekte zou krijgen met ernstige gevolgen terwijl het zo simpel kan zijn om het niet te krijgen!

Maar doe waar jíj je goed bij voelt! Maar wees je ervan bewust dat alles wat je leest je nu op dit moment ook makkelijker ‘bang’ maken!

Liefs

Terug
Bovenaan