vaccineren en homeopathie?

Ik  houd me er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig. Voor ons stond meteen al vast dat we Quinn lieten vaccineren. Hij heeft er verder erg weinig last van en het voorkomt een hoop narigheid in de toekomst.
Groetjes Veerle

Teun is ook gewoon ingeent.
Ik wou het eerste instantie wel uitstellen omdat hij 6 weken te vroeg geboren is.
Maar dan is het extra belangrijk om te enten omdat hij de antistoffen van de laatste weken in de zwangerschap heeft mis gelopen. Ik  zou het ook niet op mijn geweten willen hebben dat hij iets oploopt wat ik had kunnen voorkomen. Teun heeft helemaal geen last gehad van de enting,alleen wat pijnlijke beentjes.

Groetjes Mikkie.

Hallo

Ik heb net de website bezocht van die arts (voormalig huisarts, nu o.a. homeopaat) en daar staat eea aan info op over vaccineren, de voor- en nadelen en de bijwerkingen. Ik probeerde de link te kopieren, maar die is te lang en ik ben geen computerwonder. Je kan even zoeken op www.menssana.nu. Ik ben via sitemap en professionals bij het rijksvaccinatieprogramma gekomen, waar de info staat. Ik hoop dat je wat hebt aan de info. Ik vind andere onderdelen van zijn site ook interessant, misschien is het t lezen waard.

Rosanne

hallo,

mijn kleine vent heeft 9 mei z'n eerste prikjes gehad, en hij heeft nergens last van gehad.
geen koorst, niet jengelig dus daar waren wij erg blij mee.
ik heb verder geen ervaring met homeopatische middelen voor baby's dus daar kan ik je niet mee helpen, succes met je beslissing!!

groetjes chantal   mv stef 27-02-2007

Terug
Bovenaan