Zeker niet vaccineren. Je hebt geen idee wat het met je ongeboren kind doet! Dat is in mijn ogen 1000x risicovoller dan dat je misschien corona krijgt...
Rond november heb ik corona gehad. 2 dagen flink hoofdpijn en ziekjes geweest, daarna alleen nog wat verkouden. Mijn man ook. Mijn 2 dochters (3 jaar en 17 maanden) heb ij niet laten testen, maar ze waren wel verkouden in dezelfde periode dus ik denk dat ze t ook gehad hebben. Ze zijn niet ziek geweest. Geen koorts, geen buikpijn, hoofdpijn, niks. Alleen wat snottebellen.
De meeste mensen komen prima weg met corona zonder teveel klachten. We worden veel te bang gemaakt en dat is echt niet nodig. Als je gezond en fit bent, stelt corona in 99% van de gevallen weinig voor en is het écht niet meer dan een verkoudheid/klein griepje. Een enkeling houdt langer last of heeft heftigere klachten, maar ook die overleven het wel hoor...
Ik wil ook zwanger worden in 2021. Maar ik heb 1000x liever nog een keer corona dan dat ik me laat vaccineren en misschien mn ongeboren kind iets aan doe of misschien helemaal niet meer zwanger kan worden?
Ik heb er echt om gelachen toen ik het had en dacht alleen maar: Doen we hier nou zó panisch over?? Tuurlijk zijn er pechvogels die wel meer klachten hebben dan gemiddeld, maar daar moet je gewoon niet vanuit gaan.. denk niet gelijk dat je doodziek wordt van Corona want dat valt meestal echt wel mee.
Dus nee, zeeeeeer zeker (nog) geen prik voor mij. Misschien in 2022, eerst maar eens een poosje afwachten en zeker éérst zwanger worden!