Vaccineren met zwangerschaps wens?

Nog even toegevoegd vanwege zeeuwsmeisje. Vaccineren doe je ook niet enkel voor jezelf. Maar voor een vaccinatiedekkingsgraad. Dat je zelf gelukkig bent en er niks aan overhoudt is mooi. Maar niet iedereen heeft zoveel geluk. Dus je vaccineert ook om je medemens te beschermen. Ik vind het met zeker 3 mensen flink in de risicogroep in mijn nabije familie een heel erg fijn idee dat er mensen bereid zijn een vaccin te nemen (of dit serieus overwegen).
Dus ik zeg zeker doen, en bespreek eventueel je bedenkingen met je huisarts. 

Dag allemaal,
Super bedankt!
Ik las gisteren ook nog het bericht dat het advies van het RIVM iets is aangepast. Ze adviseren nu om als zwangere wel te vaccineren als je veel wordt blootgesteld. En als ik jullie reacties lees is dat geen overbodige luxe. Over zwangerschaps-wens zeggen ze nu niks meer. 
@Mientje; klopt ik lees daar dus ook niks over. Ik ga even goed testen om zeker te zijn dat ik niet zwanger ben. Maar mocht ik dat wel zijn, dan neem ik mss toch het risico of verplaats hem tot het tweede semester. Maar onbeschermd tot het einde de zwangerschap door, lijkt me niet wat. 
Super bedankt voor jullie info en naslagwerk ;)
Ik ben nu juist blij dat ik al bijna aan de beurt ben! Ga hem zeker wel haken. 
Veel succes voor iedereen in het zelfde schuitje! 

Terug
Bovenaan