vaccineren?

Komen ze pas begin november, weet je dan duurt het nog 2 maanden voordat de kleine komt, die kan ik dan denk k ook nog wel zonder die prik...:D Nee ik heb zelf zoiets van als ze me niet kunnen garanderen dat het geen kwaad kan voor mijn kindje dan maar niet en dan zie ik weer wel verder!
Je moet er niet aan denken dat je je kindje onbedoeld iets meegeeft, hetzij nu of op latere leeftijd!

Liefs

hoi hoi,

ik heb het gecheckt bij mijn huisarts (vrouw).

maar als je gezond bent en geen medicijnen slikt is het risico voor zwangere vrouwen nog best te overzien.

en ook mocht je wel besmet raken dan verkort de tamiflu de duur alleen maar met een paar dagen.

dus moraal van het verhaal: als je verantwoordelijk met jezelf omgaat valt het risico best mee.

dus papieren zakdoekjes en desinfecterende handcreme inslaan, en lekker gezond blijven doen.

x jessica

Hi Iris,

hier iemand van het februari forum.
Ik laat me niet enten. Klaar. Toen ik de vorige keer zwanger was, mocht ik niet eens een prik halen (ik heb astma en kom er jaarlijks voor in aanmerking), omdat het slecht zou kunnen zijn en nu moet het ineens wel? Nee hoor, zoals iemand hier boven schreef: zolang ze geen 100% garantie geven, ga ik me niet laten enten. Hetzelfde geldt voor de Tamiflu: dat ga ik ook niet nemen als ik ziek wordt.

Daarbij: mijn moeder heeft de griep al gehad. Ik ben nog bij haar geweest op de dag dat ze echt ziek werd, dus volgens mij valt het met de besmettelijkheid wel mee.

Is het jullie ook niet opgevallen dat het een stuk rustiger is geworden rondom de griep? Het blijkt toch stukken minder erg dan ze hadden verwacht (en dat is ook maar goed en fijn voor ons).

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan