Vacuum

VKM

New member
<p>Hoi allemaal, </p><p>ik heb een avent fles(naturel) maar de speen er van(2) die zuigt elke keer vacuum, maar heb em niet te strak er op heb alles uit elkaar gehaald, maar nog steeds zuigt hij vacuum. Als ik de andere dop er op zet (ik heb er 2) dan zuigt hij niet vacuum ?? Wat is het probleem bij deze speen????</p>
 
Misschien zuigt je kindje te hard? Wij hadden dat probleem ook en hebben een dr browns aangeschaft. Daar zit een ventiel in waardoor de speen niet vacuüm gezogen wordt.
 
nee want dan zou de andere speen ook vacuum moeten worden gezogen en dat is niet het geval.
 
Heb ik ook. Had 4 spenen (maat 1) gekocht toen ik ging werken. 1 ervan zuigt hij vaccuum, de andere 3 niet. Productiefoutje denk ik.  Ik wilde ermee terug gaan, maar je snapt al, geen tijd..gelukkig heeft hij er maar 2 nodig op de dagen dat ik werk dus heb aan 3 spenen  genoeg.
 
Oh okay, ja ik heb ze dus besteld bij prenetal dus ik zou niet weten of ik terug kan gaan er mee... ik weet namelijk niet meer waat ik het bonnetje heb hihi...
 
Terug
Bovenaan