Vadaag een pretecho gehad en we krijgen....

Haha...meiden, mijn man houd van vrouwen!!
Hij zal het zwaar krijgen, maar meisjes zijn altijd heellief voor hun vader toch???
MIjn meiden vinden het super!! (stiekem hoopte zij op broertjes...) word een dolle boel bij ons!!xx

gefeliciteerd.papa zal het wel overleven.meisjes zijn meest erg aanhankelijk naar de papa.genoeg liefde voor papa dus.en de oudere meisjes vinden het vast leuk om met hun zusjes te tuttelen ;-)

@ Mama van Myron...Dat weten we nog steeds niet en komen daar achter pas na de geboorte.

Wij zagen nl met 6 weken al dat we een tweeling kregen...ze hebben ieder hun eigen vruchtzak..en placenta maar het tussen schot was wel heel erg dik...dit kan duiden op een vroege splitsing en dan zou het dus een eiig kunnen zijn..Vind het zelf een vaag verhaal , maar de toekomst gaat het leren...
Iig ben ik blij dat ze er gunstig bij liggen..je heb ook een eiige tweelinen die een zak en placenta delen...dat is veel risico voller...

xx

@ ethith...die van mij zijn nu 9 7 en bijna 4 ..en dat vlechten is een drama!!!

De ene heeft nu een bobline, de oudste heeft nu 20 cm van haar haar af en op haar schouders..dus ook iets makkelijker...maar de jongste heeft nog steeds lang haar en krullen ...alles doet zeer..klitje hier, klitje daar...de woorden wisseling begint in ons huis als s morgens tijdens het haar doen !! HAhahaha...
Maar ja wie mooi wilt zijn.....

Oh Marinde wat geweldig, een heerlijke meidenboel! Ik heb zelf twee meiden en zou het stiekem ook wel erg leuk vinden, nog een meid erbij...en papas vinden dat absoluut niet erg haha! Enne dat haar kammen hier herken ik ook, maargoed iedere keer als ze piepen zeg ik dat we dan hun haar maar kort moeten knippen en dan is het bij deze tutjes snel over haha!
Geniet ervan meid!
Liefs mvtwee

Terug
Bovenaan