<p>Hi mama’s en of papa’s </p><p>Ik zit met het volgende. Mijn partner brengt op al zijn dagen die hij samen thuis is of vrij van werk ons zoontje naar zijn moeder. 1 x in de week was hun oppas dag dus die kan ik dan nog wel begrijpen een keertje extra ook wel. Maar deze week wordt ik er een beetje gek van. Hij is afgelopen week 4 dagen geweest van de ochtend vroeg tot na het eten in de avond. en morgen heeft mijn partner een vrije dag en heeft hij weer aangegeven hem te brengen naar zijn moeder. </p><p>Als ik vraag of hij het lastig vind om alleen te zijn met onze zoon 15 maanden inmiddels zegt hij dat hij dat geen probleem vind maar dat zijn ouders de kleine willen zien elke keer. <br /><br />persoonlijk wordt het me wel een beetje too much omdat ik elke keer de gene ben die alle spullen en het eten voor de kleine in de ochtend in aan het pakken ben en hij er verder niks aan of voor doet. </p><p>ik vind het jammer dat hij geen leuke dingen doet samen met de kleine en dat hij weinig aandacht schenkt aan hem. <br /><br /></p><p>Heeft iemand een gelijke situatie ? </p><p> </p>