Vader overleden

A

Anoniem

Guest
Heb jullie even keihard nodig.Krijg net een telefoontje vanmijn broertje dat mijn vader is overleden.
Dit is er gebeurd:

ZEVENAAR - Een nog onbekende automobilist is donderdagavond verongelukt op de A12 ter hoogte van Zevenaar.

De man reed ter hoogte van de afslag Zevenaar in de richting van Arnhem. Volgens ooggetuigen bukte de man tijdens het rijden waardoor hij de macht over het stuur verloor, een vrachtwagen schampte en vervolgens tegen een boom tot stilstand kwam.

Ambulancepersoneel heeft geprobeerd de man te reanimeren, maar dit mocht niet meer baten. Hij is ter plekke overleden.

Sorry, meer kanik niet kwijt.

Marieke

Lieve Marieke ik zit hier met kippenvel achter de computer.
Ik wil je dan ook heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd!

Liefs Chantal

Marieke,

Woorden schieten even te kort. Wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie. Wij wensen je gezinnetje en je familie  heel veel sterkte de komende tijd. Put de kracht uit je lieve meisje he!

Lisenka mv Tessa

wat verschrikkelijk voor je.... ik weet echt even niet wat ik moet zeggen maar ik wens je ongelovelijk veel sterkte..

Jeetje Marieke...ben er stil van..hoe een leuke dag plots kan omslag...ik wens jullie heel veel sterkte.
Veel liefs Kitty en Tess.

Marieke, gecondoleerd.
Je wereld bestaat nu waarschijnlijk uit ongeloof en frustratie. De komende dagen zal er veel geregeld moeten worden. Ik hoop dat je veel steun aan je naaste familie hebt. Natuurlijk kun je hier altijd terecht.
Helaas weet ik uit ervaring hoe zo'n telefoontje je leven op z'n kop zet. Mijn moeder overleed ook onverwacht aan een hartaanval. Dat ik geen kans heb gehad om afscheid van haar te nemen vind ik nog steeds het moeilijkst. Probeer daarom de uitvaart zoveel mogelijk met je eigen gevoel (en dat van je familie natuurlijk) te doen. Je hebt maar 1 kans om het "goed" te doen!
Heel veel sterkte!
Ellen

Och lieverd, ik schrik er van. Jij destemeer natuurlijk!
Heeeel erg veel sterkte met dit vreselijke feit.
Als je denkt er wat aan te hebben, vul het forum maar met topics hoor. We hebben hier veel luisterende oren/lezende ogen  (en je hoeft echt niet te reageren zoals er van je verwacht wordt).
Liefs Nelleke

Jeetje meid!!!!
Je denkt altijd, zoiets overkomt mij niet, en dan sta je toch ineens voor dat verschrikkelijke feit!

Heel veel sterkte de aankomende tijd! En idd dat wat Ellen zegt, ondanks dat je geen afscheid hebt kunnen nemen, zorg dat de uitvaart precies zo gaat als JULLIE willen, dan heb je toch nog een beetje een afscheid!

Sterkte
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan