Vader overleden

Jeetje Marieke
Wat erg zeg. Je hoort het vaak op het nieuws, maar vaak is het een onbekende, maar nu is dit wel heel dichtbij.
We wensen je heel veel sterkte de komende tijd en als je iets kwijt wil kun je het altijd bij ons hier kwijt hé.

Sterkte

Yoëll en Pauline

Oh marieke wat erg! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Zo zitten we gezellig bij elkaar en zo gebeurt er dit! Wat vreselijk. Meid ik wens je heel veel sterkte en kracht   in deze moeilijke tijd. Ook voor je moeder en je fam.
Echt ik denk aan je in deze moeilijke tijd! En je weet het je kan je verhaal aaltijd aan je kwijt we zijn er voor je!!!!!!
Een hele hele dikke knuffel
Esther

jeetje marieke wat erg, heel veel sterkte de komende periode.

Liefs sandra en een dikke knuffel van Tess

Heej lieve Marieke,
Ik vind het echt zo erg voor jou en je familie!
Heb ook geen woorden om je te helpen maar ik denk echt aan je en als je je hart een keer wil luchten dan ben je ten alle tijde welkom natuurlijk.
Heel erg veel sterkte meisje! Kop op!
Liefs Kirsten en Tyche

Lieve Marieke,

Wat vreselijk zeg!! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen!

Heel veel sterkte toegewenst!

Denk aan je

Liefs Annemarie

Lieve Marieke,

Wat een verschrikkelijk nieuws voor je, ik kan begrijpen dat je helemaal onderste boven bent.

Mocht je me ergens voor nodig hebben je weet waar ik ben! Doen hoor!

Voor nu heel veel kracht de komende dagen.

Liefs Nanda

He Marieke allereerst natuurlijk gecondoleerd met dit grote verlies.
Wat een klap moet dit zijn voor jullie allemaal.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd en ik zal aan jullie denken!

Liefs Jeske mv Ilse

Ow meisje toch, wat een vreselijk nieuws. Ik wil je graag heel veel sterkte wensen de komende dagen en de tijd en na. Het is een nachtmerrie, brrr wat een nare gebeurtenis. Veel liefs en een knuffeltje van ons, Stephanie en Stijn

Terug
Bovenaan