<p>Hoi meiden,</p><p>Ik ga het toch even van me af schrijven!</p><p>Ik heb 4 kinderen: een dochter van 7, een zoon van 5, een dochter van 3 (met dezelfde papa) en een dochter van 7 maanden.</p><p>Mijn jongste dochter, Liv-Viënna, van 7 maanden is van een andere man. <br />Hij is niet in beeld. Hij betaalt ook geen alimentatie.<br />Hij heeft 2 andere dochters uit een eerder huwelijk waar hij omgang mee heeft.</p><p>Nu heeft hij een paar weken geleden een cadeautje aan mijn deur gehangen wat hij had gekregen voor Sinterklaas van zijn werk (dus niet eens zelf betaald).</p><p>Hij stuurde via Facebook Messenger een bericht dat hij wat aan de deur had gehangen voor haar.<br />Het leek wel of hij dacht dat hij nu een Oscar had verdiend omdat hij een cadeautje heeft opgehangen aan de deur....</p><p>Is het redelijk of onredelijk om hem te weren uit haar leven? Zij kent hem niet... Hij heeft de eerste weken geopperd dat ik haar weg moest halen.. Toen ik dat niet deed heb ik hem de rest van de zwangerschap niet meer gehoord hoe het ging. </p><p>Toen ze geboren was op de uitgerekende datum heb ik hem ook niet gehoord en zelf maar een bericht gestuurd dat ze geboren was.</p><p>Toen is hij 2 dagen erna langs gekomen (op mijn verzoek) om haar te zien.<br />Dit is nog 2 keer gebeurt en daarna kreeg ik ruzie met hem, omdat het voor mij dubbel was, omdat hij haar niet wilde en nu ineens de vader wou uithangen.<br />4 maanden daarna heb ik niks meer gehoord van hem, tot Sinterklaas dus...</p><p>Graag jullie mening.</p>