Vader wilt kind absoluut niet

@Zoë
Midlifecrisis, niet aangedacht maar zou inderdaad kunnen. 

Hij geeft aan dat hij het niet ziet zitten om weer opnieuw luiers te moeten gaan verschonen en "achter een kinderwagen aan te lopen" hij wilt alleen carrière opbouwen, wat ik enigzins wel snap.
Alleen waarom hij dat niet van tevoren had aangegeven snap ik niet en hij is ook een goede vader naar zijn dochter toe en was ook lief voor mijn dochter.

Ik zit echt in onzekerheid. 

Wat een rot situatie. Goed dat je niet zijn wil hebt gevolgd. Ik denk dat je beter af bent zonder hem. Wie zegt nou zoiets. Ook dat hij een break wilde totdat je t weg had gehaald. Alsof het alleen jouw schuld is.
Helemaal raar omdat hij zelf al een dochter heeft. Dan zou je toch denken dat hij iets anders tegen kinderen aan kijkt. Dat je niet zomaar even een baby wegdoet. 
Gaat hij nu wel leuk om met zijn dochter en jouw dochter? Of moet hij daar ook niks van hebben? 
Sterkte met deze situatie en probeer toch van deze zwangerschap te genieten! 

Ik denk dat het juist komt omdát hij al een kind heeft. Hij weet al wat het betekent om een kind te hebben en waarschijnlijk is hij blij dat zijn dochter steeds zelfstandiger wordt.
Waarom heeft hij zich niet steriliseren als hij er zo instaat? Dat snap ik dan echt niet? En was jij aan de pil? Waar is het misgegaan?
Ik snap zijn reactie wel. Als ik 40 ben en mijn kinderen zijn 7 en 10, dan zou ik ook absoluut niet meer zitten te wachten op nog een 2e leg. Je kijkt dan juist uit naar het moment dat je kinderen steeds meer zelf kunnen. 

Pff.. Wat een lul. Hij was er toch ook bij, of gebruikten jullie geen voorbehoedmiddelen? Als je echt geen kind wilt, dan zorg je dat er ook geen komt en dat is je verantwoordelijkheid nemen kwa voorbehoedsmiddelen. 
Het is nu te laat, maar dan nog zou hij zo volwassenen kunnnen zijn om ten eerste normaal te reageren en daarbij zijn verantwoordelijk te nemen als toekomstige vader. Zo niet dan is het gewoon adieu voor hem. Je kan niet van iemand eisen het kind weg te halen halen, kom nou, wat een idioot. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het klinkt hard, maar ik denk dat je moet kiezen voor jezelf en de baby, zonder hem. Als hij het echt niet wil, geeft dat nu voor jou alleen maar negatieve energie en jij kunt je energie wel beter gebruiken nu. Als hij zich toch bedenkt, komt ie wel terug en zo niet, dan zou ik later een leuke andere man zoeken, die wel achter jou en de baby staat.
Sterkte voor nu!

Als je financiële steun van hem nodig, heb je daar wel recht op volgens mij. Maar als dat niet zo is, moet je inderdaad maar eens kijken of je nog iets met hem te maken wilt hebben. Hij heeft in ieder geval geen enkel recht om een abortus van je te eisen. 

Je kan een dna-test eisen en dan moet hij minimaal financieel bijdragen.jullie zijn allebei verantwoordelijk voor dit kind. Als hij dit niet meer wilde, dan had hij toch echt zelf maatregelen moeten nemen. Altijd zo gek om alles op de vrouw te schuiven, wat anti- conceptie betreft. 

Terug
Bovenaan