VADERDAG

Hoi hoi,

Wij zijn al lekker een weekednje weggeweest met zijn drieen! En dat was niet duur en wel stik gezellig.
verder hebben wij deze aankomende vaderdag een familieuitje! Leuk boerengolven en daarna BBQen!!

Groetjes Saskia

Hai,

Ik heb een mok gekocht en een t-hirt laten bedrukken, (deze komen morgen al) verder misschien een ontbijtje op bed.Maar niet te overdreven, het moet wel leuk blijven.

Groetjes Linda

Hey,

Ik heb een foto boekje laten maken via internet met allemaal foto's
van Roan en zijn papa van elke maand dat Roan oud is en dan
elke maand een paar foto's....

Groetjes Mascha

Dennis heeft al een vogelencyclopedie gekregen en hij krijgt van Feline iets dat ze op de creche heeft gemaakt. Een versierd bierflesje.
En van Gijs niks en van mij een ontbijtje namens de kinderen.

groetjes Maris

Hoi hoi,

Ik heb voor Ramon 2 foto's van de kids af laten drukken, die doe ik in een lijstje en die krijgt ie dan. Ontbijt op bed weet ik nog niet. Moet ik ff kijken of dat uitkomt met Sylvan.
Voor de opa's heb ik v/d week een hele mooie foto van de kids samen gemaakt. Die heb ik in een wat groter formaat (20x30) laten afdrukken, en die krijgen ze dan.

Liefs Deb.

Hoi,
ik wou hem een weekendje weg geven (met z'n drietjes) maar zat gisteren op de website van o.a. landal en centerparcs te kijken en schrok me rot van de prijzen! Als je €100 bij legt kun je een week weg. In verhouding vindt ik die weekendjes weg (3 nachten) echt belachelijk duur. Dat gaat het dus niet worden.
Ontbijt op bed gaat ook niet lukken want hij moet dit weekend werken en moet dan al om 7 uur op het werk zijn. Vindt 05.30 uur wel een beetje vroeg voor een ontbijtje... Ben dus nog een beetje zoekende, haha!

Terug
Bovenaan