VADERDAG

quote: Miek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2009 09:16:32'));

Hoi,
ik wou hem een weekendje weg geven (met z'n drietjes) maar zat gisteren op de website van o.a. landal en centerparcs te kijken en schrok me rot van de prijzen! Als je €100 bij legt kun je een week weg. In verhouding vindt ik die weekendjes weg (3 nachten) echt belachelijk duur. Dat gaat het dus niet worden.
Ontbijt op bed gaat ook niet lukken want hij moet dit weekend werken en moet dan al om 7 uur op het werk zijn. Vindt 05.30 uur wel een beetje vroeg voor een ontbijtje... Ben dus nog een beetje zoekende, haha!

Hoi hoi,

Wij zijn van het weekend weggeweest en ik heb geboekt via de Ooststappen Groep.
Kweet niet waar je woont, maar misschien zou je daar es voor kunnen kijken.Ons is het SUPER bevallen en was echt niet duur. En wat dacht je van vakantieveiling.nl.
Ik heb mensen gesprojken die voor 5 euro een weekendje weg hebben geboekt!
Gaan wij ook nog doen een van de andere weekenden!

Liefs Saskia

Ik heb net als Moonpoontje een shirt bij Simply Colors besteld met Tara (hartje) papa als het goed is, zal hij vandaag bij de post moeten liggen.
Verder had Tara ca. 2 weken geleden een waxinelicht-houder geverfd voor haar papa (zie foto).

Groetjes,
Shivana

Bij ons hebben alle drie de kids iets gemaakt op het KDV (nou ja de leidster hebben het bij Pepijn en Hugo gedaan, hi hi). Ik weet nog niet wat ik ga geven, heb net even de was opgeruimd en zag dat mijn man bijna geen leuke polo's meer heeft dus ik denk dat ik even de Bijenkorf binnenren  en daar zijn favo Polo van Hugo Boss of Tommy H. ga kopen.

Groetjes en allemaal veel plezier morgen.

Floor

Hoi Hoi.,

Ik heb allemaal tekeningen van haar lievelings figuren uitgeprint en dat door haar laten inkleuren en die uit geknipt en op een groot hart geplakt.

Was erg leuk om te doen en nog goedkoop ook !

Hey,

Sam en Dani hebben allebei op het  KDV iets gemaakt en ik heb nog ies gekocht wat ze kunnen geven. Als Sam het niet uitgepakt heeft voordat het bij d'r paps is, want uitpakken vindt ze erg leuk.
Verder gaan we bij mijn vader brunchen.

Iedereen een fijne vaderdag.

Groetjes Patries

Ik ben bang dat ik niks heb voor vaderdag. Lotte zit pas net op de PSZ en had blijkbaar geen zin om mee te doen met de vaderdagknutsel, want er zat niets in haar postbakje. Ze heeft nog niet zoveel met knutselen.

Zelf ben ik nu hoogzwanger en kom  de deur eigenlijk niet meer uit, dus heb ook niets kunnen kopen. En omdat Lotte dus ook niet zo knutselig is, wordt het maar een kusje en een knuffel.

Ik heb voor moederdag ook niks gehad hoor, ik vond het niet nodig. Mijn man vroeg wel of ik nog iets wilde hebben, maar ik vind het onzinnig om iets van hem te krijgen. Ik ben toch zijn moeder niet? Komt volgend jaar allemaal wel.

Groetjes, Marisa

Hier ook helaas niks meer gekocht, dag vloog voorbij en toen was het al 17:00 uur en was de Bijenkorf al dicht.

MAAR papa wordt wel verwend met de cadeautjes van de kids.

Gr. Floor

Terug
Bovenaan