Vaderdag

Hebben jullie al 'grote' plannen voor vaderdag?
Of vinden jullie het ook genoeg om het klein te houden?

Hier zijn we niet zo van de grote cadeaus. Het blijft natuurlijk een commercieel gebeuren. Wel vind ik het leuk om een beetje aandacht eraan te geven.
Ik heb een klein cadeautje, sokken met naam van onze zoon erop en verder zit ik eraan te denken om nog niets leuks te knutselen ofzo.
Heeft iemand nog een leuke tip?

Ben benieuwd wat jullie op deze dag doen!

Hi!!

Wij gaan voor vaderdag een schilderij maken........

Ik heb 2 kindjes van 2,5 en 10 maanden, heb net een blanco schilderij gekocht en dan dmv vingerverf mogen de kids lekker kliederen en doen.
Leg buiten een paar opgeknipte vuilniszakken neer en daar het schilderij op.
Kids alleen in luier en laat ze lekker spelen en verven.
Wel natuurlijk beetje helpen zodat het niet een grote bruine vlek gaat worden hahaahahah.
Beetje handjes en voetjes doen met de kleinste.

Groetjes Fee

hoi hoi, je hebt nu edet wc papier met gekleurde rollen, of de gewone en daar een gekleurd vouwblaadje omheen doen.
Ik ga denk ik ook aan de vingerverf al is romy nog maar 9 mnd.
Een ander leuk idee is de kleine fotoklapper van ikea met leuke foto's er in voor op papa zijn werk of een sleutelhanger of muismat met een leuke foto erin.
Succes!
groetjes Miranda

Hallo,

Wat ook leuk is is een canvas doek (bijv. bij de action) en dan met vingerverf voet- en hand-afdrukken maken. Dit is tevens een leuke herinnering aan hoe klein de kleine ooit was.
Vraag wel iemand om te helpen, want in je eentje gaat het soms moeilijk.

succes!

Haha lekker creabea allemaal.
Die canvasdoek vind ik ook wel een idee sterretje!! En aangezien we hier ook een action hebben.....
Eens kijken of ik geschikte verf kan vinden en iemand die een handje kan helpen :D

Hoi,

Wat ik zelf leuk, makkelijk en goedkoop vind is een minifotoboekje maken op webprint.nl
Je moet geloof ik 23 foto's oploaden en daarmee maak je een miniboekje. Ongeveer ter grootte van je handpalm. Ideaal voor in de portemonnee ofzo. De kosten zijn 2,79 inclusief verzendkosten. Dat is dus geen geld, vind ik. Van mij hoeft vaderdag niet zo commercieel, maar dit is een bedrag dat voor iedereen leuk is, niet waar? Wel belangrijk is dat je allemaal "liggende" foto's neemt. Want dat is de vorm van het boekje. Anders past de helft van je foto er niet op namelijk. En het is voor iedereen te doen, ook als je niet zo handig bent met de computer, net als ik .

Ik heb mijn boekje afgelopen woendag besteld en ik had hem twee dagen later al in huis. En je kan hem op elk adres dat je wilt laten bezorgen, dus dan weet je zeker dat papa het boekje niet al per ongeluk in de post vindt...
Succes met het maken en verzinnen van leuke cadeaus!
Dory

Nou ik heb m'n plannen weer bijgesteld hahaha.
Dit jaar eerst maar 'ns een minialbum. Ik zat al aan zoiets te denken maar wist niet dat het zo goedkoop was! Nu wordt het een boekje over z'n eerste jaar als papa... dat gaat natuurlijk nooit meer terugkomen!
En het idee van canvasdoek vind ik nog steeds super, maar lijkt me ook leuk om volgend jaar te doen als hij zelf al een beetje kan kliederen.

Hele leuke tips!!!

Bij ons in DK hebben wij al de Deense vaderdag achter de rug - hier kreeg hij en kado voor beide vaderdagen en zijn verjaardag dat ook in juni is - dat was een vrij dure electrische tool. Voor de andere twee dagen willen wij hem toch verrassen dus moeder en dochter moeten krea en beatje worden....Iemand ervaring met voet of hand afdruk in gips?

mor74

Terug
Bovenaan