Vaderdag

Een paar weken na de geboorte hebben wij een hand en voetafdrukje in gips gemaakt. Het ziet er leuk uit en kan nu op een soort standaardje staan. Ook zat er een soort poeder bij om het relief nog wat beter zichtbaarder te maken.
Omdat hij toen nog erg jong was was het lastig om een gespreid handje erin te zetten. Maar na een paar keer proberen is het gelukt. Omdat het een soort dikke klei is kun je tussendoor als het niet goed is gegaan weer een beetje plat maken.
Maar wie weet zal het op deze leeftijd wat beter lukken :D!

wij hadden gips van prenatal. ik had al bewust 2 blikken. de een was te hard de ander te zacht. door degene die te zacht was even te laten staan kregen we de gips toch goed. maar eigenlijk vond ik het achteraf gezien gepriegel. vooral als ze heel jong zijn en inderdaad moeite hebben met het sprieden vand e vingers.
succes

ik zag dat ze bij de blokker weer een das verkopen waar je op kan schrijven.... vorig jaar heb ik geprobeerd daar de hand/voet afdrukken op de maken, maar ze hielden hun handjes te stijf dicht dus flopte volledig.... had toen dus geen kado

ik zat dit jaar idd aan een canvas van de action te denken..... ik en de meisjes hebben de 20ste een meeting met een groep van bijna 80 andere 2lingen met ouders en brusjes..... ik zat te denken om daar een foto van ons 3en te laten maken en dan in een mooie lijst....

Hoi!

Ik heb een babyfoto van Fons, een baby foto van mij en een babyfoto van Maudy laten afdrukken op linnen..............komt in het trapgat te hangen!
Ik kon het niet laten het al aan fons te laten zien, dus voor vaderdag alleen nog een ontbijtje op bed, als hij thuis is..................
Fons was er erg blij mee, en ze zijn dan ook erg mooi geworden!

x

Crea he? Verbaasde me zelf ook hoor, wist niet dat ik het in me had...............zijn echt supermooi geworden dus zeker een aanrader. (www.herinneringoplinnen.nl)

Mijn operatie is goed gegaan, ik ben weer verlost. Van te voren is er een draad ingebracht richting tumor, wat ze helaas zonder plaatselijke verdoving hebben gedaan........de eerdere punctie was me zo meegevallen dat ik hier niet tegen op zag, helaas had ik dat beter wel kunnen doen.   Was erg pijnlijk. 4 uur na het inbrengen van de draad ging ik voor ok, dat is altijd peanuts vind ik, fluitje van een cent. Daarna lekker veel morfine gehad, voordeel van mijn vak, dat soort dingen zijn dan wel weer goed geregeld als je je collega's kent...........whahaha!
Nu idd herstellende, mag de komende 2 weken niets zwaars doen. Niet werken, geen huishoudelijk werk en geen maudy-meisje tillen................onmogelijke opgave. Fons is weer in het buitenland dus alles komt weer op mij neer..............dus ik heb weer pijn.
Is niet erg, gaat wel weer over, en vanavond lekker met de kippen (lees maudy) op stok............

Inmiddels is het minialbumpje ook binnen. Nou het doet z'n naam wel eer aan! Ik dacht (ja ik heb de site ook niet goed gelezen, geef het toe) dat het een albumpje op fotoformaat ongeveer zou worden. Nee hoor, het is maar een heel klein ienie minie albumpje. Een paar bij een paar cm ongeveer haha.
Gelukkig had ik al een kadootje dus nu kan het als een soort etiketje erop. Is het toch weer een luxe alternatief etiketje hihi.
Ik ga em wel onthouden. Lijkt me leuk om na een leuk uitje/vakantie als herinnering naar iemand die mee was te sturen.

@Rimke: Gelukkig dat het goed is gegaan! Balen zeg dat je er nu nog last van hebt. Hopelijk ben je niet te lang alleen en kan je mannetje je snel weer bijstaan!
Heeeeeeeel veel beterschap!

Terug
Bovenaan