Vaderdag

Hey meiden,

Binnekort is het alweer vaderdag.
Wat gaan jullie doen??

Ik heb vandaag een boxershort besteld bij ikheetgeenbjorn.nl daar kun je zelf een boxershort maken met een leuke tekst.
Ook heb ik een bierpul besteld met een foto van mijn vriend erop en de tekst Best dad 2010!
Verder laat ik Nynke nog een tekening maken.

Liefs Stefanie

Hoi,

Ik ga waarschijnlijk een fotoklok met foto van onze 3 jongens kopen voor in de garage (of huis, wat papa wil).
Of een mousepad met foto van de 3 jongens.
In ieder geval iets met een foto.

Liefs Frida

Hey hoi,

Ik ga denk ik een klok met foto van onze 3 jongens kopen voor in de garage (of in huis, wat papa wil) of een mousepad met foto van de 3 knullen. In ieder geval iets met foto.

Succes met bedenken.

Liefs Frida

euh.... ik had een leuk idee maar we zijn op vakantie. Moet inderdaad nog iets bedenken.

Maaaaarrrr..... in brede heb je speciaal voor mannen de tegenhanger voor de high tea. De High Beer. Echt geweldig. Ik wilde hem dan met aantal vrienden-vaders erheen sturen.
Vorig jaar een foto van Myrthe op een fles speciaal bier laten drukken.
Nu weet ik het niet. Niet weer een foto, dit jaar wat anders....

Liefs Irene

2 jaar geleden hebben we erwin een mousepad gegeven met een foto van ons 3tjes.
vorig jaar heeft hij een orkonde gehad
dit jaar nog geen idee. eigenlijk nog niet over nagedacht.
heb wel even wat anders aan mn hoofd hahaha.

liefs, do

Manlief heeft als hobby's duiken, motorrijden en vissen.

Ga eens kijken bij een motorwinkel voor evt chroompoets en een speciale doek (geloof van paardenhaar) waardoor de boel nog meer gaat glimmen, hihi, daar had hij het laatst over met een vriend.
Verder moet ik nog even informeren bij mn broertje of er (betaalbaar hihi) iets is voor evt duiken.
Mn broertje en manlief duiken namelijk samen.

Als dit alles niet lukt... dan kan ik nog wel wat aanvullig kado doen voor zn viskoffer hihi, en daar haha heb ik een hele wijze 'vis' buurman voor die vast nog wel wat tips heeft.

Verder gaan daniel en ik samen een kleurplaat maken o.i.d.

Zijn er hier nog meer leuke knutselideen met de kids?

Liefs Marina

hoihoi

wij zijn dan ook op vakantie en ik wou met karlijn of een mok beschilderen en van floor een hand/voetafddrukje maken of op canvas een tekening van karlijn ( gezien bij stefanie voor moederdag ) met een hand/voet afdrukje van beide meisjes
moet even kijken wat ik doe

liefs maurilla

Terug
Bovenaan