Vaderdag

Je kan de voorkant van wij jongen ouders, of bij de veronicagids, laten veranderen. En dan word het een foto van papa met de kids! Zo leuk! Dat word dan zo opgestuurd!

Bij heineken kun je zelf de fles ontwerpen. Helaas mag er geen foto op van kinderen onder de 25 jaar( geloof ik of 18 jaar) Je krijgt dan een sixpack met de door jouw ontworpen fles. En verder maakt Yordi nog wat moois voor papa op het kdv.

Liefs marielle

Hee hoi,

Ik heb geen ideeetjes voor anderen, maar ik heb net wel het vaderdag cadeau binnen gekregen. 2 roofvogelgidsen, dat is nml zijn hobby.

We hebben zelf roofvogels en soms ben je onderweg en dan twijfel je wel eens watvoor vogel je ziet deze gidsen vertellen het goede antwoord!

Ik ga samen met ons mannetje nog even wat schilderen of tekenen. Ik weet alleen nog niet wat...

Liefs Lientje

Ik heb al een tafeltje geboekt bij een heerlijk restaurant hier in 't centrum.15 Juni is onze trouwdag dus combineer het een beetje.
Verders heb ik een zilveren ketting gekocht bij de juwelier.Mijn broer is edelsmid, dus hij heeft hem zelf gemaakt.
En tot slot word hij vast enorm verwend door zijn oudste 2 dochters, die zitten op de basisschool en knutselen elk jaar iets moois in elkaar.
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan