Vaderdag......

Ooh das wel heel jammer dat het zo weinig voorsteld meestal.....terwijl je met hele simpele dingen zulke leuke dingen kunt maken (zeg ik die absoluut geen knutsel "miep"is.....)hier is er heel veel werk van gemaakt. Dus ik ben benieuwd.
Het is vaak voor de kinderen zo leuk zelf gemaakt iets en ze zijn dan helemaal trots op wat het is geworden...........en dan is het zo jammer als het weinig voorstelt ook al laat je dat niet merken natuurlijk.

Voor manlief heeft ons oudste zoontje een werkje gemaakt op de psz, en verder heb ik de quest en quest special gekocht en een agenda voor zn werk, die had hij nog nodig.
We ontbijten lekker uitgebreid met diverse broodjes en gaan daarna naar mijn vader.
Die is gelijk ook jarig en daarom is gezellig de hele groep aanwezig.
Mijn schoonvader leeft niet meer, maar ze hebben zoveel regen opgegeven dat we niet naar het graf toe gaan.

Liefs Marina

Hola,
Hier is mijn vriend voor de eerste keer papa dus de taak aan mij om iets te regelen jajjaj voor de tekening van Juliaan moet papa nog wachten:)

Ik heb voor hem een setje gekocht bij Douglas om te scheren leuk oudewets.
veder ff naar Gent-Brugge om te vieren ik ben ook maandag jarig dus alles tegelijk:)

Oeps. Ik was het dus vergeten. Schaam, schaam, schaam. Had een paar weken geleden al een waardebon voor een slip-cursus. En die was voor vaderdag heb ik toen gezegd. Dus wel een kadootje maar vanochtend helemaal niet aangedacht.

Terug
Bovenaan