vaderdagcadeau

Wij hebben gezegd dat we geen cadeautjes doen. Ik heb wel ontbijt op bed gehad maar daar bleef het bij. Wij vinden dat vaderdag en moederdag leuk is als de kinderen zelf iets maken. Wij hoeven verder geen cadeautjes. Toch vind ik het niet leuk om het helemaal voor bij te laten gaan dus doen we ontbijtje op bed :)

Ik ga een naambordje voor bij de voordeur laten maken. Met onze drie namen erop natuurlijk.
Ik loop alleen nog één beetje tegen de achternamen aan. Ik heb mijn eigen naam nog. Maar goed, kom ik ook wel weer uit :)

tja hier een ouder kindje die dus wat maakt, maar je eigen ukkie skunnen dat ook al!
gips handje of voetje
vingerverf handje of voetje
potlood in handje doen en papier ertegen aan houden,z ze gaan vanzelf zwaaien en tadaa de 1e tekening is klaar

heb hier nog een boekenbon liggen, die geef ikzelf hihih heeft hi jeen reden om met mij de stad in te gaan, krigj hem anders nooit mee

Ik doe net als Immke, vaderdag en Moederdag vind ik iets voor het kindje zelf om te maken niet om cadeautjes te kopen, dat vind ik echt overdreven. Ik hou helemaal niet van die commerciele dingen.Over een paar jaar krijgen we vanzelf een inelkaar geknutseld frutseltje;) ik vind het trouwens wel een leuk idee om ontbijt op bed te doen, ik denk dat ik dat ook ga doen.

Toevallig kon ik een voordelig tijdelijk abonnement op de Voetbal International afsluiten. Een leuk cadeau voor een voetballiefhebber voor het EK. In het verleden om die reden ook wel eens een goedkoop krantenabonnement afgesloten.

Verder knutsels van school van de twee oudsten en een lekkere knuffel van de jongste. Andere jaren geven we vaak pantoffels :). En voor moederdag een lekker geurtje. Beide nuttige cadeaus omdat het gebruikt wordt en toch nieuw nodig zal zijn.

We doen niet aan ontbijt op bed, maar aan taart eten op bed met de hele bende. Iets wat normaal niet mag, dus extra feestelijk is.

Wij hebben ook afgesproken geen cadeautjes, maar wel iets bijzonders mag. Als het maar van ons mannetje komt. Naam bordje vind ik ook leuk. Zijn achternaam ook, dus ook bijzonder.
Je hebt ook een mok waar je een foto op kunt doen die opkomt als er iets warms in komt, ook erg leuk.

Vind het ook echt niet leuk om een geurtje of hogedrukspuit te kopen, dat vind ik nou onzin

Terug
Bovenaan