vaderdagcadeau

ik vind het ook altijd erg moeilijk, wekrijgen ook altijd zelf gemaakte dingen van school maar koop er altijd nog iets bij zoals scheerspullen of ies onder de douche niet echt origineel maarga om het idee he

Wij doen er ook niet veel aan. De eerste jaren zelfs helemaal niet. Nu onze oudste naar de psz gaat en daar wat maakt doen we eraan. Ik heb met moederdag een gipshandje van de oudste gekregen samen met een geurbuiltje lavendel. Van de jongste nog niks, dat komt wel.

Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien een t- shirt met de 2 meiden erop ofzo, hij heeft toch nog nieuwe shirts nodig haha.

Liefs ciomama

Ik ga een gipsafdruk van haar voetje en handje maken, en laat een truitje bedrukken met een tekst speciaal voor mijn man. Meer doe ik er niet aan. Heb gratis kaartjes gekregen voor de floriade omdat mijn man dit geweldig vind.

@saraya: sloffen doen wij al met sinterklaas hihihi

het is zo groot als je zelf wilt
voor een mok kun je bij kruidvat of hema of vistaprint terecht

dennes kreeg een mok met een foto van hem en mara en in de hoek een kleinere foto van mara alleen en de tekst daddy's girl
bij vistaprint zelf zo samengesteld.
ze hebben veel aanbiedingen met alleen verzendkosten en rest gratis

sloffen zijn wel kapot nu.... maar ja heb die boekenbon ook nog hihihi.

we doen er wel aan en idd knutseltjes zijn het belangrijkste. we bepalen vaak eht budget voor een mamadag, verjaardag, feestdag. Gaat niet om consumeren.

En wat de kids betreft denk ik vaak al na wat leuk is en dan gaat het ind e kast met sticker erop voor verjaardag, sint of kerst of wat ik aan familie kan vragen.

Terug
Bovenaan