Vage menstruatie pijn en niet ongesteld

<p style="text-align: right;">goedemiddag, </p><p> </p><p>ik ben net 31 jaar geworden! In januari gestopt met de pil, en direct een cyclus van 25-26 dagen! </p><p>Afgelopen vrijdag cyclusdag 26 had ik ongesteld moeten worden, die klachten had ik ook! Rugpijn en vage buikkrampen alsof je ongesteld moet worden, nu dag 29 nog steeds niks! Rommelende darmen, misselijk en erg moe. </p><p>Testen negatief natuurlijk! </p><p>Iemand een idee wat het kan zijn? Denk laat dan de menstruatie maar komen, dit is ook niks aan. </p>
 
<p>Hi rian,</p>
<p> </p>
<p>Spannend he! bij mijn eerste zwangerschap ben ik gelijk zwanger geworden dus wist mijn cyclus niet had wel ook menstruatie achtige krampen. uiteindelijk testte ik pas op dag 46 positief!is wel een miskraam geworden maar wil niks zeggen.</p>
<p>2e keer nu dus na 4 maanden opnieuw zwanger en ook had ik weer vage menstruatie krampjes. de 2e keer wist ik het zeker dat ik zwanger ben, dag nadat ik ongesteld moest worden gelijk een positieve test ( dagen ervoor negatief)</p>
<p>Wat ik wil aangeven is dat het dus best een paar dagen kan duren voordat de test positief kleurt.</p>
<p>Ook kan je lichaam je flink voor de gek houden natuurlijk.</p>
<p>Test je met ochtendurine? en test eens met een clearblue digital test. Ik zweer echt bij deze testen, oke ze zijn duur. Maar beide keren gaven zij wel aan zwanger en andere pas later.</p>
<p> </p>
<p>Succes!</p>
 
<p>Bedankt voor je reactie! </p><p>Ja wel spannend, ook omdat testen negatief zijn en wel rare symptomen heb! Ben er niet onwijs veel mee bezig, maar zal zeker gewenst zijn omdat dat wel de bedoeling is..</p><p>Sla nu even twee dagen over met testen en zal donderdagochtend weer een test wagen! Heb diverse merken in huis Haha </p>
 
<p>Hee!</p><p>Wat spannend!  Ik zit precies in dezelfde situatie. Cyclus van 26 dagen, maar nu al 2 dagen voorbij NOD. Normaal altijd regelmatige cyclus. Wel aantal vage lichamelijke klachten dat ik denk zal het nou menstruatie zijn of mogelijk toch zwanger? Vanmorgen getest en die was negatief.. Was wel KV huismerk. <br />Kan het soms ook wel moeilijk loslaten. Denk dat alle vage lichamelijke klachten nu te maken hebben met mogelijke zwangerschap. Dus ben er misschien ook te veel mee bezig? We wachten het af! </p><p>Hoop dat je morgen positief test! </p>
 
<p>He,</p><p>Ben op dag 30 ongesteld geworden, voor t eerst Menstruatiepijn gehad. Ben 1.5 dag ongesteld geweest!  Normaal altijd 3 dagen maar goed! </p><p>Hoop de volgende x geen buikpijn te hebben. </p><p>En bij jullie? </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
<p>Hoi,</p><p>Ik snap niks meer van mezelf en mijn cyclus.</p><p>Ik ben in februari gestopt met de pil 1 maart werd ik o gesteld, 2 april toen ben ik ovulatie testen gaan gebruiken 18 april de dag en toen pas 4 mei ongesteld...dat is 16 dagen erna...2 mei ongesteld en 15 juni mijn eisprong en nu nog niet ongesteld ben ik overtijd? Helaas alleen nog maar negatieve testen maar ik voel me wel ongesteld gaan worden...snappen jlie er wat van? Kan ik toch zwanger zij ...ik hoop het hihi</p><p> </p>
 
<p>Hoi Rian1986,</p><p>Ik heb een beetje hetzelfde verhaal.. ben 1 jaar jonger,in feb gestopt.. meteen regelmatige cyclus, vorige week allerlei rare klachtjes.. vrijdagavond dacht ik echt.. ik ben zwanger! Had naast alle klachtjes ook ineens allemaal blauwe spinnenwebben aan aders op mijn borsten. Gister ongesteld geworden, nu alweer voorbij.. normaal 3 a 3,5 dag.. gek he! En zo spannend allemaal!!</p><p>Hoi MariaMae,</p><p>Hoe is het bij jou nu? Ik heb dus ook een soortgelijk verhaal! Is er bij jou al nieuws?</p><p>Hoi carolaa26</p><p>Volgens mij komt de menstruatie altijd zo'n dag of 15 na de eisprong.. inmiddels al wat doorgebroken of nog niet?</p>
 
Terug
Bovenaan