Vage menstruatie pijn en niet ongesteld

Hi! Ik heb een iets ander verhaal.. Ik heb een bloeding gehad van 3 dagen... maar ik verloor alleen bloed bij het plassen. (2 week terug) Veel minder dan normaal bij ongesteld zijn.  Ben al een jaar van de pil af en wij zijn sinds mei nu "bezig" met zwanger worden. Nu verlies ik weer wat bloed bij het plassen sinds 4 dagen. Kleine beetjes. Daarnaast misselijk en hoofdpijn, wat pijn in de buik af en toe.  
Iemand hier ervaring mee?
 
Ik had een vraag  Ik heb een cyclus van 30 dagen  Dus vorige maand 13juli had ik mijn menstruatie dus normaal nu de 12 de moest ik mijn menstruatie hebben dus al 2 dagen overtijd  Maar heb wel rond 7augustus bruinverlies gehad mer slijm en af en toe miniem bloed erbij en was soms roze ongeveer 4 dagen , dus een dag of 3 voor mijn verwachte menstruatie is dat gestopt maar wel inorme menstruatiepijn , stijve billen , druk op de onderbuik  Nu een test gedaan negatief. Was wel geen ochtendurine, kan dit een verschil geven ?( 2 dagen overtijd dus ) als ik juist reken.  Zou dit inestelling geweest of zou ik toch ongesteld worden? 
 
Terug
Bovenaan