<p>Hallo! ik ben nu 9 weekjes zwanger na de 2e poging. Super blij!! Nu wilden we het heel graag en hebben we het er al een hele poos over gehad, na onze grote reis door Azië stop ik met de pil. Nu ik zwanger ben wordt ik ineens benouwd en giert het steeds door mijn hoofd, je kan nooit meer reizen! Dat is natuurlijk complete onzin want de kleine kan straks natuurlijk gewoon mee, het wordt alleen wat anders reizen. Nu zie ik het ook niet zo goed voor me om nog 7 maand niet op vakantie te gaan, (oktober was de laatste keer) Het klinkt misschien verwend maar eigenlijk gingen we wel 3x per jaar op vakantie waarvan 1x buiten europa.</p><p>Nu mijn vraag, is het gewoon veilig om te vliegen terwijl je zwanger bent? ik zat te denken aan een lang weekend Italië in Februari en een weekje Griekenland in April. Ik kan weinig vinden over landen waar je mag reizen buiten europa, alleen Amerika en dat trekt mij eerlijk gezegd niet zo. Meer mensen ervaring met reizen tijdens de zwangersschap? </p><p>oja en natuurlijk , better safe than sorry. </p>