Vakantie en Zwanger

Toevallig zit ik ook naar een vakantie voor februari te kijken. Tegen die tijd ben ik 22-23 weken zwanger. Maar ik vind het zo moeilijk. Mauritius heb ik ook naar gekeken, maar dan is er kans op tropische stormen en de gezondheidszorg is daar niet zo goed. Ik denk, hoe graag ik ook nog een verre reis wil maken, dat het Gran Canaria wordt. Daar is de gezondheidszorg tenminste goed.Vwb vliegen met een baby. Wij zijn met onze zoon van toen 7 weken naar Mallorca gegaan. Dat ging super. Tip; koop/huur een koffer voor je kinderwagen zodat je baby daarin kan slapen. Dan ben je nog zo flexibel (afhankelijk hoe makkelijk je kindje is).Is iemand wel eens in februari naar de Canarische eilanden geweest en was het toen strandweer?

Hier nog een reislustige; ik lees mee! Ben nu heerlijk op wintersport, ben vast een van de gelukkige, maar met 13 weken nergens last van, behalve af en toe misselijk en vermoeid, skien gaat prima en ook 12 uur in de auto viel me alles mee. Heb iets minder gedronken, zodat we niet elk uur hoefden te stoppen, maar verder let ik op mezelf én geniet ik volop.Mijn vriend en ik zouden eind april/begin mei graag nog weg willen, voor de baby komt. Ik ben 1 juli uitgerekend, dus dat zou rond de 32(?) weken zijn. We denken nu aan Sicilië of iets als Fuerteventura, ivm vliegtijd en eventuele zorg. Iemand ervaringen? Helaas is eerder geen optie ivm werk...

Boek dan iig iets waar je ook rustigere dingen kan doen. Wij gingen op vakantie toen ik 22/23 weken zwanger was en viel bij mij tegen wat ik toen nog kon. Maar dat weet je gewoon niet van te voren.Vliegen kan verder nog prima veel plezier met een lwleu vakantie uitzoeken.  

Terug
Bovenaan