vakantie en zwangerschap!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden ik had een vraagje!!! waarschijnlijk gaa ik pas in november op vakantie maar ik zat te denken stel dat ik dan 4 maanden zwanger ben en alles gaat goed wat zouden jullie doen we gaan dan naar de caribien lekker naar de zon. 1 LEKKER GAAN 2NIET GAAN!!   dit zal wel overkoomen als een rare vraag maar ik weet zelf niet wat ik zouw doen!!! en ik hoop dan al wel zwanger te zijn  groetjes xxxjes springkikkertje

Hoi,

Ik zou gewoon gaan zeker als alles goed gaat, je mag tot 7 maanden vliegen dus ga nog lekker genieten voordat er een kleintje voor de deur staat. Ik ben zelf naar curacao geweest in november vorig jaar echt heerlijk dat moet je gewoon gedaan hebben.

groetjes
leepat

ben zelf ook bezig voor ons 1e kindje helaas al met ronde 19 maar we blijven positief

meid succes en hoop voor je dat je zwanger op vakantie kan gaan

wel aan te raden een annuleringsverzekering af te sluiten maar dat snap je wel denk ik

he leepat bedankt voor je reactie !! ja ik heb zeker een anuleringsverz je weet maar nooit ik zit nu in ronde 6 ik zal voor je duimen dat je snel zwanger wordt  groetjes xxxjes springkikkertje

ik zou ook lekker gaan hoor,alleen als je dan zwanger bent dan mag je niet te lang onder de heete zon geloof ik...maar dat spreekt misschien wel voorzich.

hoi sprinkikkertje,

ja hoop het ook nog 3 dagen heb ik me NOD dus hoop dat het dan raak is zou wel fantastisch zijn ik denk dat ik dan eerst 1 week van slag ben om aan het idee te wennen.

ben benieuwd waar de reis heen gaat. Heb je al ideeen?

gr
Leepat

nee zal ik zekker niet doen ik wordt toch al zo rood als een kreeft hahahahaha ik hoef maar de zon te zien en ik ben alweer verbrand hihihih  

he leepad ik denk dat we naar isla margarita gaan Venezuela ben al een keer geweest is heel leuk en niet duur!!!!

oh heerlijk lijkt me ook geweldig om daar heen te gaan!!!!!!!!

Terug
Bovenaan