vakantie en zwangerschap!!!

HE meiden ik gaa lekker mijn bedje opzoeken tot de volgende keer maar weer groetjes xxxjes springkikkertje

Hoi

Ik zou zeggen, check even bij de GGD ivm eventuele vactinaties, als dit geen probleem is met een zwangerschap dan, sluit voor de zekerheid een annuleringsverzekering af en lekker gaan!!
Ik kom net terug uit cyprus, daar was het alle dagen boven de 40 graden, erg warm, maar als je je een beetje rustig houd goed vol te houden en ik kwam terug met 6 mnd. dus 4 mnd moet zeker lukken, zeker als je zo'n buikje hebt als ik, bij mij was na ruim 5 mnd pas te zien dat ik toch echt zwanger was. Lekker boeken en genieten dus.
Hopelijk is het snel raak. Ik heb zelf geboekt op 3 jan. de dag dat ik voor het laatst ongie ben geworden, hopelijk is dat bij jou ook het geval. duim duim

Liefs natalie
(26w3d)

Hoi Springkikkertje,

Ik ben 4 jaar geleden naar Aruba geweest toen ik 22 weken zwanger was.
Je kan daar heerlijk vertoeven.
Ook wij zijn in november/december geweest.
De temperatuur is ideaal.
Je kan daar goed in de schaduw aan het strand liggen, en dat is in elk caribisch eiland zo.

Ik hoop voor je dat je zwanger op vakantie kan gaan.
Ik ben op dit moment 5 weken zwanger en ga ook in november weer naar aruba.

Groetjes Bianca

Ik zou ook gewoon gaan....
Ik ben vorig jaar toen ik 6 maanden zwanger was in maart een weekje bij mijn ouders op bezoek geweest. Het enige wat me tegen viel was het vliegen zelf want ik had redelijk last van mijn bekken..... Verder was het allemaal goed te doen...vooral de temperatuur!

Groetjes,

Frieda

Hoi Springkikkertje,

Ik zou het ook zeker doen. Het is inderdaad heerlijk op de caribieén.
Toen ik zeven maanden zwanger was van ons eerste kindje zijn we op vakantie geweest naar Turkije. Helaas had ik heel veel last van de vliegreis. Zowel op de heen en terugweg was ik onwijs misselijk en voelde me erg beroerd. Dit had echt met mijn zwangerschap te maken want normaal heb ik geen last van vliegen. Maar daar hoef je natuurlijk absoluut geen last van te hebben.

Er wordt wel aangeraden om niet in de zon te zitten. Zeker nier met je gezicht in verband met zwangerschapsmasker. In Turkije heb ik wel heerlijk in de zon gezeten. De baby geeft vanzelf wel aan als hij/zij het te warm krijgt Zwangerschapsmasker heb ik ook wel gekregen en dat zie je nu nog steeds als ik weer in de zon heb gezeten. Gelukkig is het niet zo heel erg maar ik zou gewoon een beetje opletten.

Maar ga er lekker van genieten. Met kinderen doe je het misschien niet zo snel meer.

Debbie

he meiden bedankt voor de leuke reacties  ik kan niet wachten om te gaan wij hebben beslooten om   lekker te gaan. en verder voor iedereen alvast een prettige vakantie!!!  groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan