Vakantie en zwangerschapsgordel

Hallo Ivy,

Ik heb de zwangerschapsgordel al besteld. Je hoort het nog via je mail hoe en wat.
Oh en Lotte erg jammer dat jullie ongeveer de zelfde tijd op vakantie gaan.
Ik ben uitgerekend op 25-07-07. Maar ga de laatste weken geen lange ritten maken. Dus denk ik dat ik het wel ergens in juni naar je toe stuurt. Maar dat hoor dan nog.

Gr. Lucy

Hoi Lucy en Lotte,
Hartstikke tof Lucy. Voelt toch een stuk veiliger met zo'n gordel.
Inderdaad jammer Lotte dat je rond dezelfde tijd op vakantie gaat, maar volgens mij als je regelmatig een oproepje plaats, moeten er toch meer geinteresseerden zijn.
Ik hoor het nog wel en ik hou rond die tijd mijn mail in de gaten (duurt nog eeuwen voordat het vakantie is, grrrr).
Ivy

Hallo Lotte,

Ik heb eventueel wel interesse om het met je te delen. Ik wist helemaal niet dat die dingen bestaan, maar wij gaan waarschijnlijk ook met de auto naar Zuid-Frankrijk en dan lijkt het me wel handig. Ik zal vanavond met mijn vriend overleggen wat we nu precies gaan doen met de vakantie en dan lijkt het me goed om even contact te houden.

Ik hoor het wel van je.

Groetjes,
Lies

Hey meiden!

Lucy &  Ivy, succes ermee en heeeeeel veeeel plezier op vakantie!!

Lies, overleg maar even en da hoor ik t graag van je! Ik ben nog steeds van plan er 1 te bestellen dus ook als er nog meer dames interesse hebben?....

Zit hier te snotteren achter de pc (snipverkouden) dus voor mij kan t ook niet snel genoeg gaan om lekker in de zon  te luieren met m'n mooie buik

Groetjes!!
Lotte

Hoi Lotte,

Het is er nog niet van gekomen om het met mijn vriend te bespreken, maar ik wil nog wel graag hoor. Ik zal het dit weekend even ter sprake brengen. We wilden namelijk eerst pas in september op vakantie gaan, maar we gaan nu waarschijnlijk eerder i.v.m. mijn zwangerschap. We moeten alleen nog definitief bepalen wanneer we dan willen gaan.

Erg hè, met dit regenachtige weer! Zo lekker geweest de hele week en nu weer dit. Het schijnt zelf weer te gaan sneeuwen volgende week.

Groetjes,
Lies

Terug
Bovenaan