Vakantie enzo

hoi,
Die naamplaatsjes (dogtag raar woord..-) kunnen wel heet worden in de zon.
Je hebt ook van die armbandjes, ook die je vaker kan gebruiken, is misschien ook een idee.

Gr MJ

haha, was teglijk met je aan het typen,,haha
Lekker hoor in juni al,,wordt bijna jaloers,,heb ook wel weer zin in een lekkere vakantie..
Wij willen eigenlijk een tent kopen en dit jaar misschien al weer gaan kamperen!

Hihi ja grappig! Heb er wel zo'n silencer omheen, das zon rubber randje zodat het niet direct op de huid hangt.... Maria heeft er ook altijd een gehad vroeger, beviel erg goed...
Kamperen kan ook heel fijn zijn!! Fijn he vakantie....

hey,
wij zijn op vakjantie geweest toen kelwin 4 maand was. we zijn naar kroatie geweest met de auto.. een golf 3 hij zat toen nog in de maxicosi en eigenlijk hadden we best wel veel ruimte. ik had eigenlijk een hele apotheek meegenomen hihi.. allerlei pijnstillers en ors enz... ook mijn eigen pak luiers. ik had zelf 3 pakken voeding meegenomen omdat hij toen nog melk kreeg:D en ook eigen water uit de supermarkt omdat het water daar voor baby's niet echt veilig was.. en voor ons om uit de kraan te drinken ook niet echt.. ik weet niet wat voor eten er daar precies is anders misschien ook wat potjes meenemen??? weet niet of indy goed eet of niet.., verder gewoon lekker genieten van de vakantie en lekker veel in der zwempakje rond laten lopen met een zonnehoed op dr hoofd;)
veel plezier!!

Liefs. Christien

Hey Christien,

Bedankt voor je reactie. Zaten wij ook aan te denken maar ik denk wel dat we iets kunnen vinden wat Indy lust. Ze is dol op pasta dus dat zal wel goed komen ;D

Hoi hoi,

in Spanje, dus ook op Mallorca, zijn gewoon pampers te koop. Ze heten anders, Dotties, maar ze hebben ze wel. De verpakking ziet er ongeveer hetzelfde uit.

Wij gaan 20 augustus voor 3 weken naar Spanje, kan niet wachten :)

Groetjes Danielle

Ik ben ook een enorme Pampers-fan, neem zelf altijd 1 pak mee en haal op mijn vakantiebestemming meer.Gaan vaak naar Italie, en daar zijn ze gewoon te koop.

Ik heb een tijdje een Golf 5 gehad.Lekker rtuim hoor.Ik had geen problemen met de ruimte achterin, je moet gewoon even langs gaan bij een volkswagen dealer en even passen, ik vind het ee heerlijke auto, ik bedoel een zalig scheurijzer ha ha!!!Nu rijd ik nog steeds Volkswagen, maar dan Passat, rijd helemaal super, en super veel ruimte achterin...
Succes met je zoektocht!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan