Vakantie geboekt!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hier een dolgelukkige mama
In oktober 2004 zijn wij voor het laatst een weekje op vakantie geweest en  ja hoor gisterenavond hebben we de knoop doorgehakt en een vakantie geboekt
We gaan in Juni 2 weken naar Italie (gardameer) heb er reuze zin in en ben echt helemaal happy

Ik ga me lekker verkneuteren en een partij voorpret beleven

groetjes
Achnita

Zoooooooooooooo, dat ziet er goed uit!!!!!

Lekker hoor!!! In 2004 voor het laatst??? ja, dan kan je je er goed op verheugen nu!!

gaan jullie met de auto?

Ja we gaan lekker met de auto We hebben allebei ons rijbewijs dus kunnen afwisselen en vind het met 23 kids wel lekker om niet gewicht gebonden te zijn wat ik mee kan nemen en ik vind het wel eenvoordeel dat je kunt gaan en staan waar je wil
Het is een aardige trip maar zie het toch echt zitten

met 23 kids???

pffffffffffff moet je wel grote auto hebben denk ik.
hahahah.

maar alvast veel plezier met de voorbereidingen.

groetjes jolanda

HEEEEEEEERLIJK!!! Wij zijn van de zomer naar Toscane geweest. Mette was toen een jaar. Ik vond het een roteind rijden. Het gardameer is echter een stuk beter te doen! Goede keus!! Dat wordt en genieten!!

Wij kijken ook naar zomervakantie maarja ik moet eerst bevallen.   We hebben iets gezien in portugal. Bungalow met eigen zwembadje.  Ik ben er alleen nog niet uit of ik het zie zitten om met een kind van 4 maanden te gaan reizen. Ben benieuwd of er hier mensen zijn die dat doen...

lfs ing

Super, lekker naar Italie!

Heerlijk genieten wordt dat! En zeker verdiend als je al 5 jaar niet op vakantie bent geweest!

groetjes Maris

Vertel, waar ga je precies naartoe? Wij willen vandezomer misschien ook naar het gardameer, maar er is zoveel!

Leuk vooruitzicht! Voor ons was het ook 2004 dat we echt 2 weken weg zijn geweest!

heerlijk!

liefs miranda

Heerlijk hé.. Wij hebben 2 weken geleden een all inclusive geboekt op Mallorca voor in augustus..
Heb er (op het vliegen na) nu al zin in...

Terug
Bovenaan