Vakantie geboekt!!!!!!

Ha lieve meiden bedankt voor jullie reactie's!
Eh 23 (foutje) kids ik moet er niet aan denken!!! Je snappen dat ik het heb over mijn 2 jongens

@ Ing3; logisch dat je je eerst bezig houdt met je bevalling. En daarna lekker genieten
Ik zou zelf niet met een baby gaan vliegen, maar ik denk dat ik een van de weinige ben die er zo over denkt
Ik kan het niet onderbouwen het is een gevoel. Mijn vader heeft vaak met Portugal te maken gehad ivm werk en de zorg en dienstverlening is er goed!!

@juli2007 Wij gaan naar Peschiera del Garda en de camping heet Del garda Vrienden van ons gaan al jaren naar italie en tipte ons voor die regio! Die oostkant van het eiland is qua wind het gunstigst Nog meer ideeen; Lazise en Bardolino Het lig allemaal rond de 1200km vanaf utrecht! Wij hebben geboekt via Vrij uit! We hebben veel vergeleken en de drie campings die wij op het oog hadden kwamen bij hun het goedkoopst uit! Veel andere aanbieders hadden stacaravans ZONDER douche of bad. Natuurlijk kan je dan wel gebruik maken van de faciliteiten op het park maar wij vinden dat niet praktisch  Plaatsen als  Verona en Lazise zijn ook erg leuk voor een dagtocht
Hopelijk heb je wat aan mn tips anders stuur ik   nog wel wat info via hyves
Lekker he om weer op vakantie te gaan

@An74; Wat super lekker naar Mallorca lekker vooruitzicht hoor!! Begrijp[ dat je vliegen eng vind, gelukkig voor jouw is het niet zo lang vliegen toch??! Mak je niet druk he meid

Toevallig hebben wij vorig jaar ook gekeken via Vrij Uit naar het Gardameer. De afstand is perfect. Wij hebben het niet gedaan omdat we het toch niet zagen zitten om zo ver te rijden met ons kindje en kozen voor Center Parcs! (ook erg gezellig)
Is natuurlijk heel anders als Italie! Als ze wat groter is gaan we er zeker ook weer eens naartoe.

Een kleine bijkomstigheid: mijn man vond het vreselijk om er heen te gaan, want je mag daar bijna nergens ZONDER badmuts zwemmen... haha!

Maar het zou mij niet tegenhouden hoor!

Geniet alvast van de voorpret!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan