Vakantie in Nederland met jonge kinderen, tips?

Hey dames,

Er is vast wel iemand met een positieve ( Of negatieve) ervaring met vakanties in eigen land.

Heeft iemand een tip waar je in Nederland lekker weg kunt MET jonge kinderen? Ik zou graag een vakantie boeken voor in September.

Ik was aan het kijken wat er allemaal voor kleine kinderen is, maar ik vind de informatie daarover een beetje vaag. Ja met een zwembad, speeltoestellen e.d. weet ik nog niet of je je er goed kan amuseren.
Vorig jaar zijn we naar port zelande ( Centerparcs ) geweest en ik vond het best tegen vallen met de hygiëne. Had daar wel iets meer van verwacht. Huisje was echt vies.

Omdat we pas in September gaan kan het ook best slecht weer zijn, dus wil ik wel iets waar je ook binnen activiteiten hebt. Laat maar horen als jullie iets weten!

Groetjes Wen.
 
Hoi,
Wij zijn in duinerell geweest en dat beviel heel erg goed!
Ook zijn wij naar centerparcs geweest(wel net belgie) en dat beviel ook heel erg goed!
Ligt misschien ook aan het seizoen, als het druk is worden er zoveel huisjes gepoetst of je hebt net pech gehad, al zou ik als het echt vies was meteen bellen, daar betaal ik niet voor!!
Nadeel aan die parken vind ik dat het toch wel duur is.
Wel heb je echt veel te doen voor de kids, verder niet zoveel ervaring in nl,,haha

Gr MJ
 
* ´t Loo van Landal Greenparks?
* Mooie huisjes bij Zeeland Village in Scharendijke (Roompot), maar niet zo veel binnenactiviteiten voor de kinderen, wel een binnenzwembad(je).
* Hof Domburg, zwemparadijs.

Wat lekker dat je nog buiten het seizoen op vakantie kunt gaan, neem het er maar lekker van!!!



 
Wat een raar forum weer, ik kan de antwoorden op je vraag niet lezen, terwijl ik zie dat er 3 reacties zijn. (Zucht, tijd voor een nieuw forum!!)
 
Wat een raar forum is dit zeg..... Nu kan ik bij iedereen de reacties lezen aleen bij mijn eigen onderwerp niet..... Snap er echt niets meer van. Misschien dat het helpt als ikzelf nog een keer reageer.

Bedankt voor de reacties in elk geval ( Al heb ik ze niet kunnen lezen )
 
Moet het perse nederland zijn?
Wij zijn met de kerst in Sunparcs De Haan in Belgie geweest. Ons huisje en het park zagen er netjes uit. Ze hebben voor de kinderen kidsworld, een soort Ballorig en een zwemparadijs.
Plopsaland de Panne ligt op 30 min. rijden. (is echt een aanrader).
Het ligt ook tegen Brugge aan, leuk om een dagje heen te gaan. ritje met de koets ed)

Groetjes,
 
Raar maar ik kan de reacties van de anderen niet zien en dus ook niet lezen.

Wij zijn vorig jaar naar de Katjeskelder geweest, een park van Roompot. We hadden een fijn huisje ook ruim genoeg. Het park had verschillende voorzieningen. Er was een grote buitenspeeltuin waar voor alle leeftijden wel iets te doen was. Er was ook een binnenzwembad, niet zo groot maar prima te doen.
We zijn ook naar Sunparks (Zandvoort) geweest. Hier was het huisje wat kleiner, maar het park had wel veel faciliteiten.
Vakantie in eigen land vind ik heerlijk. En slecht weer kun je overal hebben.
Kijk ook of er voor de programma's zijn voor de kinderen en of er buiten het park nog voldoende dingen zijn om te doen.

Succes met zoeken
Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan