vakantie liep niet volgens plan....

He baH!!! Wat vervelend zeg, Heel veel sterkte... Idd was het waarschijnlijk niet goed met het babytje, maar op deze manier, maakt het natuurlijk nog traumatischer.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal...

Liefs Linda

Ohhhhhhhh meid, wat ontzettend erg! Ik heb het vorig jaar gehad, ook op vakantie, en dat is echt vreselijk. Je voelt je zo verloren, zo verdrietig, zo eenzaam. Nou ja, ik hoef je -helaas- niets te vertellen.

Ik wens je heel veel sterkte, en hoop dat je dit een (mooi) plekje kan geven. Ook sterkte voor je kerel trouwens, want dit moet voor hem ook een drama zijn geweest.

Heee Lieve mensen,

Hartstikke bedankt voor al jullie steun!
Echt super lief allemaal.
Ja het is zwaar maar we moeten er doorheen.
Gelukkig nu weer thuis tussen familie en vrienden.
Dat is ook fijn.
En tuurlijk blijf ik wel eens neuzen hier, wil toch ook wel weten hoe het allemaal met jullie gaat ;)

@ mamaW ik snap dat iedereen zich in kan leven hoe erg het is maar het is ( in rare zekere zin) toch ook wel fijn om te weten dat er mensen zijn die precies weten wat je hebt doorgemaakt....Ben je ook in het buitenland "geholpen" ?

groetjes K

Jeetje,wat een verschikkelijk horror verhaal zeg!
Een miskraam vergeet je je hele leven niet,maar dit is wel een heel verschikkelijke manier om door te moeten maken!!!

Ontzettend veel sterkte voor jou en je man.
Ik hoop dat we je over een poosje weer tegen mogen komen bij 1 van de mamaclubs.

lieve groetjes van Jo

Terug
Bovenaan