Vakantie met Baby

Ik ben net terug van een vakantie in Italie met een baby en vond het prima te doen. Je moet gewoon rekening houden met je tempo, onderweg overnachten en ja airco in de auto is wel een must. Ik heb ook gezorgd dat ik airco had in de accomodatie daar. Het is echt goed te doen als je je goed voorbereid. Vorig jaar was het in nederland toch ook bloedheet en dan stop je toch ook niet met leven.
 
Hoi,

Denk dat je best op vakantie kan met je baby. Waarom niet. Hou er alleen rekening mee dat je niet snel ergens kan zijn enz.
Maar vind het niet nodig om thuis te blijven.

Ik denk wel dat het ook aan het kind ligt heb je een huilbaby of een baby die slecht tegen verandering enz kan dan zou ik zeker niet op vakantie gaan.

Wij gaan dit jaar wel op vakantie 2 weken naar griekeland. In september. Hoe meer je strest en je druk maakt hoe moeilijker het zal gaan denk ik.

Ga je en is het niets dan ga je weer naar huis en weet je dat ook weer.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Bedankt voor alle reacties. We willen er zsm zijn, maar niet in een keer! Zeker een overnachting en als het echt niet gaat 2, natuurlijk hou je rekening met je baby, het is een camping met veel privacy, bomen en schaduw, baby spullen zoals badje enz, dus praktisch zie ik niet veel problemen, het moet natuurlijk geen hitte golf worden als vorig jaar!! Dan gaan we terug. (alhoewel het in nederland nog benauwder was!)
Allemaal heel veel reis plezier met jullie kindjes(als je gaat)
 
Terug
Bovenaan