Goed idee? Het kan misschien best, maar of je er op dat moment zin in hebt vraag ik me af. Je bent dan net moeder geworden en hebt wel wat anders aan je hoofd. Het hangt er ook een beetje van af hoe julle op vakantie gaan. ( vliegreis met hotel of een huisje in ergens in nl)
De tijd van even wat kleren bij elkaar zoeken en gaan is ook voorbij 😉 je moet echt veel mee nemen. Daarnaast slaapt jullie kleintje nog veel ( en moet je dus in je accomendatie blijven) en ben je zelf herstellende van de bevalling. Ik heb zelf een super makkelijke bevalling gehad maar ben nu (3 maanden later) pas aan het merken dat mijn lijf tot rust komt.
Nu is ieder mens anders, maar ik zou er voor kiezen om het boeken van de vakantie zo lang mogelijk uit te stellen en als het echt niet anders kan de famile al vertellen van jullie a.s wonderje. Drie weken na de bevalling bestaat je leven nog uit slaap en voedings tijden van je kindje, vakantie zal je op dat moment gestolen kunnen worden.
Misschien kun je de famile zover krijgen dat jullie 2 a 3 maanden later op vakantie gaan en ga dan in een huisje/ appartement zitten 😉 😉
Groetjes,
Amber