Vakantie na verlof?

Ik vond de kindjes nog zo klein met 12 weken en wilde ze toen echt nog niet wegbrengen. Ik heb bij alle kids flink ouderschapsverlof erachter geplakt zodat ik pas hoefde te werken zodra ze tegen het half jaar waren. Ze zijn maar 1x klein en de tijd gaat zo hard...ik vond die periode echt genieten. 
 
Dat is heel persoonlijk. Zelf heb ik al Mn vakantiedagen achter Mn verlof geplakt zodat ik de eerste maanden thuis was. Dat vond ik heel fijn voor de ontwikkeling van de kinderen. Maar ken ook collega’s die een periode 1 dag per week vrij namen. Heeft ook weer zn voordelen
 
Ook al ben je de 14e uitgerekend, dit zegt nog niks over wanneer je gaat bevallen toch..... dus los van vakantiedagen, zou je ook zomaar 2 weken later kunnen bevallen en dan ook pas 2 weken later in september weer starten... 
En als je normaal gesproken op vakantie gaat, wordt er dan ook vervanging voor jou gezocht voor die weken dat je dan weg bent?
Vind dat de baas nu wel van zijn probleem jouw probleem maakt? 
Zelf was ik er bij de 1e echt wel weer aan toe om niet alleen maar moeder te zijn, maar ook weer aan het werk te gaan. Vakantie wil ik echt alleen opnemen als mijn man ook vrij is, anders vind ik het zonde van mijn vakantiedagen. 
 
Terug
Bovenaan