Ik zou het persoonlijk niet meer doen, maar daar staat iedereen anders in! Ik heb dan ook een goede reden, mijn eerste zoon is bijna met 36 weken geboren haha. Ik lag met 36 weken in het ziekenhuis (wel einde van de 36 weken) met weeën. Die zetten uiteindelijk gelukkig niet door en heb ik de kleine man nog binnengehouden tot 38 weken. Ik ben met precies 38+0 bevallen, maar ik had wel al ruim een week 4 cm ontsluiting. Daarnaast vond ik het gewoon niet prettig meer om zo lang in de auto te zitten. Maar zoals ik al zei: iedereen is anders. Omdat ik die eerdere ervaring heb met mijn zoontje, blijf ik nu in mijn tweede zwangerschap vanaf 36 weken ook in principe binnen een straal van een paar kilometer. Ons eerste kindje is binnen 2 uur geboren, dus als ik eenmaal aan de gang ga, is het er zo. Ze verwachten dat het tweede kindje nog sneller gaat.
Mocht je gaan dan sluit ik me aan bij voorgaande reactie: zorg dat je weet hoe het qua verzekering geregeld is en of je eventueel hulp kunt krijgen in het buitenland mocht je wel aan de bevalling gaan.
Mocht je gaan dan sluit ik me aan bij voorgaande reactie: zorg dat je weet hoe het qua verzekering geregeld is en of je eventueel hulp kunt krijgen in het buitenland mocht je wel aan de bevalling gaan.