Vakantie plannen

Hai,

Wat zijn jullie vakantie plannen?

Wij gaan een weekje of langer kamperen in luxemburg, ik zou wel verder weg willen maar zie het niet zitten met zo''n kleintje zo lange reis te moeten maken.

Groetjes Linda

Hoi hoi,

Wij hebben dit jaar de tuin en keuken gedaan, dus het word niet veel ditjaar.
Maar we gaan nu dus wel een weekje naar de sprookjescamping!!

En na alle goede berichten heb ik daar erg veel zin in!!

X Saskia
mv Rik 22,5 mnd

hoi

denk ook niet dat wij gaan dit jaar.we hebben ook de keuken vernieuwd en onze achtertuin.

en nu moeten er nog 2 slaapkamers gedaan worden.

denk dat we dagjes weggaan,speeltuin dierentuin enz....

gr petra

Wij hebben in mei een week Center Parcs gedaan, omdat we in augustus ons tweede kindje verwachten. We gaan dus vooral lekker genieten van onze tuin met zandbak en als het mooi weer is zetten we het familiezwembad op!

Groetjes Babybelle

Dankzij de tip van chimene (hij blijft goed he!) gaan we volgende week voor 2 weken naar zuid frankrijk. We hebben al best zin in het avontuur al is het wel een heel gedoe al die troep die mee moet voor 2 kids.

Trouwens chimene..als je dit lees, hoe beviel het beddengoed daar? Ze gaven aan dat we dit niet mee hoeven te nemen maar ik wil even weten of het een beetje wat is daar...

gr.Ing

Hai.

Wij gaan 2 weken naar Frankrijk. Vlakbij de Elzas, zo'n 750km rijden. Vorig jaar zijn we naar Zuid-Frankrijk geweest. Lune was toen net 1 en dat ging heel goed.   Nu is Lune ruim 2 en Nora is dan bijna 8 maanden, maar ik heb er echt zin in.
Zitten dit jaar wel in een stacaravan. Met onze eigen tent en alles wat daarbij hoort, gaat niet lukken dit jaar. Past allemaal niet in de auto.
En een stacaravan vlakbij de bergen is eind augustus best een luxe. Kan namelijk wel koud worden 's nachts. En 2 kleine kindjes die het koud hebben is echt geen succes.

Nog 85 dagen .

Groetjes Jolien

Hoi!

wij gaan volgend weekend een weekendje weg, lekker in een huisje in de Rocky Mountains! echt zin in! Nog even lekker met zijn drietjes!
Verder komt de baby als het goed is ergens in juli en vanaf 20 juli komen mijn ouders en daarna mijn mans ouders een paar week hier op vakantie dus dan gaan we nog wel dagjes weg naar de dierentuin enzo.

Groetjes Alberdien (mv Alice en 32 weken zwanger van nr.2 )

Hoi
Wij gaan 10 juni een weekje naar spanje, we gaan met het vliegtuig en zitten in Torremolinos en dat is maar 2,5 uur vliegen, dus dat valt mee, we gaan met m'n zwager en schoonzus en neefje van 9 maanden. 1e keer buitenland voor ons, met Jayden dan, ben benieuwd hoe alles gaat maar heb er heeeeeel veeeeeel zin in!

xxxjes

Terug
Bovenaan