Vakantie plannen

Hoi,

Vorig jaar gingen we met z'n vieren drie weken naar Italië. Dit jaar gaan we de tuin aanpakken, dus helaas geen geld voor grote vakantieplannen.
Over twee weken gaan we een weekje naar België. We hebben daar een huis gehuurd. Ik kan het geen huisje noemen, want het heeft 4 slaapkamers (meer dan we thuis hebben) en een enorme badkamer MET bad (dat hebben we hier thuis ook niet). Keuken, woonkamer, eetkamer en ook nog een aparte speelkamer. Ik ben heel benieuwd.
We zitten in de buurt van Plopsaland Coo. Dat zullen de kids vast weer fantastisch vinden (zijn al eerder in de Panne en in Hasselt geweest).
Het is ongeveer 2 uur rijden, dus dat valt mee. Alleen duimen voor mooi weer.

Groetjes, Karin

hoi

wij zouden bij huis blijven dit jaar maar heb dus toch net "stiekem"
4 dagen gereserveert bij pipodorp......
dit is in de zomervakantie en malief krijgt dit van Bram voor vaderdag!!!!
zal hij vast leuk vinden.....

liefs ilona

Ola!

Ik doe het dit jaar een keer goed :) Vorig jaar zijn we een weekje naar Normandie geweest in een sta caravan...

Volgend week ga ik met Birgit een weekje  naar mijn ouders, die 2 huisjes in Zeeland hebben gehuurd, ook mijn broer met zijn vrouw, en mijn zusje komen die week.. gezellig!!

En 30 aug gaan we met zijn drietjes ( Ray is dan weer terug) naar Mallorca!! Ik heb er zoo'n zin in! Ik ben nog nooit in Spanje geweest, we gaan naar Cala D'or in een appartement op een complex voor 11 dagen. Heerlijk!

Gelukkig hebben we btw pas op die datum gepland, want vorige week werd duidelik dat hij 2 weken later thuis is :-S.. op 16 augustus pas helaas...

Terug
Bovenaan