vakantie... spannend..

Heej Bianca,

Ik neem voor Tyche olvarit potjes en kruidvat luiers mee hoor want idd weet je niet wat je daar hebt. Maar wij gaan ook maar een week dus dat is te overzien. Ik weet niet hoe lang jullie gaan....
Zoals je weet rijden wij 's nachts aan dus dat zal schelen met het bezighouden van Tyche. Ze slaapt veel in de auto. En anders hebben we ook nog muziek bij ons en wat speelgoed.
Jullie ook veel plezier!!!

Groetjes Kirsten

Hallo,

Even een tip, je hoeft echt geen groente/ fruit luiers enzo mee te nemen hoor! Ze hebben in Frankrijk zooooooooo veeeeeeeeeeeeeeeeel keus. Ze hebben qua potjes van nestlé en béblina (ofzo, wordt in NL ook verkocht). Ook qua luiers hebben ze heel veel keus, van pampers tot Huggies tot eigen merk en alles daar tussen in. In elke supermarkt hebben ze ontzettend veel keus, nog meer als in NL.
De potjes zijn wel wat anders als in NL, dat wil zeggen qua smaakjes, maar ik moet zeggen dat ze veel meer keus hebben. Dus maak je niet druk en neem vooral niet te veel mee.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Hoi, in de supermarkt geen Olvarit gezien maar wel Netlé en die beviel ook veel beter; dunne poep vs gewone poep!!!

We geven normaal gesproken geen potjes dus misschien kwam het daardoor dat Stijn de eerste dagen van de meegenomen Olvarit, van slag was... Iig was Nestlé prima!

Tijs is ook niet zo'n drinker. Ik ben erg blij dat ik er nu 's middags 100 ml sap, aangelengd met water in krijg.

Verder leng ik de flessen melk die hij nog drinkt aan. Hij krijgt nog 3 flessen waar ik 160 ml water doe en 4 schepjes voeding. Bij warmer weer doe ik 180 ml water en nog steeds 4 schepjes. Zo krijgt Tijs toch voldoende vocht binnen en niet teveel melk.

Ik wens jullie een hele fijne vakantie. Ik heb verder geen tips voor jullie, wij blijven dit jaar thuis.

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan