vakantie, vliegen.

hallo, ik was erg benieuwd of er al mensen zijn die een vakantie hebben geboekt naar de zon. Wij zitten erg te twijfelen.Mitch is 14maanden oud. Aan de ene kant denk ik gewoon boeken, maar aan de andere kant, zie ik allemaal spoken. Wat als ie ziek word, eten, slapen e.d. , vliegen, zijn oren in het vliegtuig. Denk ik misschien teveel bij na.
Heeft er iemand al eerder gevlogen met een kleintje zo jong als Mitch.NOu ik ben benieuwd op de reacties. En hebben jullie nog tips , van waar naar toe en goede appartementen ofzo.
Wij zijn 13jaar terug naar kos geweest, geweldig, kon je ook lekker fietsen, dus ideaal met kleintje.Ik hoor graag van jullie, liefs Daan.xxx

hoi,

nee ik heb geen ervaring, maar wij doen het voorlopig nog niet. De reden is echter dat ik van een actieve wandel en doe-vakantie houd en dat schiet met zo'n hummel die veel slaapt niet echt op.
Ik vind het dan zonde om veel geld aan een vliegvakantie uit te geven als ik het idee heb dat ik er maar voor de helft lol aan heb.
Als jullie dat geen bezwaar vinden zou ik lekker gaan. Turkije of griekenland is niet zo heel lang vliegen, dus al gilt tie alles bij elkaar dan is het nog te overzien niet waar?

groetjes ELke

Hoihoi,

Onze Sep is nu alweer 10,5 maand, we hebben met hem gevlogen toen ie 6-6,5 maand was (in september), naar Spanje. Ging echt prima. Hij zat om zich heen te kijken en vond t allemaal prima, keek eigenlijk niet op of onder. En eigenlijk is het ideaal met zo's kleintje vliegen. Zit lekker bij je op schoot (nou hebben we natuurlijk wel maar 4 uurtjes in t vliegtuig gezeten) en ik had een flesje bij me voor t opstijgen (voor de oortjes). Die wilde ie geeneens.  Op een  gegeven moment ging ie wel een beetje zeuren, maar dat kwam  omdat ie moe was. Na een kwartier emmeren, sliep op schoot.