vakantie, vliegen.

Hoi,

wijn zijn met kerst naar Turkije gevlogen. Lonneke was 14 maanden.
In de handbagage veel gestopt, zoals opvolgmelk, rozijntjes, koekjes en speeltjes, luiers, ga zo maar door.
Ik was erg nerveus dus zat ze bij mijn man op schoot bij het raam.
Nou de dame had er minder last van dan ikke..............

Ze heeft zowat de hele vlucht tegen het raam aangeplakt gezeten, zo gaaf vond ze het.
op den duur moest ik haar verschonen maar er stonden 5 personen te wachten, dus toen hebben we de plankjes naar beneden gedaan en haar erop gelegd en haar verschoond. we hebben haar toen laten liggen en is ze zelfs in slaap gevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op de terug reis vlogen we in het donker en dat was helemaal super gaaf want al die lichtjes................
toen hebben we de hele reis de plankjes naar beneden gedaan en haar daar op laten zitten waardoor het voor ons ook niet zo zwaar werd.

Het eten...........ik had opvolgmelk bij me en in alle hotels hebben ze wel brood met beleg. Ze heeft in Turkije soep leren eten. dat wilde ze we elke keer.
We hadden bij elke maaltijd wel rijst of iets van aardappelen erbij met vlees of frietjes.
Ze heeft daar zelfs van de salade van mij gegeten. komkommer, tomaat, wortelen.

In het vliegtuig gewoon koud water met opvolgmelk gegeven voor een keertje.

Is mijn echt 1000% meegevallen en we gaan in oktober weer lekker weg, richting portugal of griekenland deze keer.

Dus het ging bij ons echt goed!!

Nog even voor mamajo;

Wijzijn naar de vakantiebeurs gegaan en zitten nu 3 weken in de Ardeche voor 750 euro... op de vakantiebeurs geboekt!

Mooie prijs en leuke familiecamping met zwembad en alles wat erbij hoort. Vaak als je nog net in het voorseizoen zit, krijg je bv 3 weken voor de prijs van 2...is bij ons nu ook t geval.

Als we in augustus zouden gaan zouden we 1800 moeten betalen.....pffff....

In ieder geval allen een fijne vakantie!!!!!!!!!!!

groetjes

mariek

Terug
Bovenaan